*Ελπίζω να σας αρέσει!
**Αν θέλετε βάλτε να ακούσετε το τραγούδι καθώς διαβάζετε το κεφάλαιο!
*** Τραγούδι - Shawn Mendes , Justin Bieber - MonsterASHLEY POV
Ξυπνάω από τον θόρυβο της πόρτας που τρίζει, βλέπω τον Alex να προσπαθεί να μπει αθόρυβα στο δωμάτιο. Τον νιώθω να κάθεται δίπλα μου νομίζοντας ότι κοιμάμαι ακόμα.
"Συγγνώμη " ο Alex τρομάζει λίγο μιας και στο δωμάτιο επικρατεί πλήρη ησυχία.
Δεν υπάρχει λόγος για να ζητάς συγγνώμη μωρό μου." λέει και συνεχίζει
"Εγώ θυμώσει όμως μαζί σου γιατί μου το έκρυψες.""Μα και εγώ σήμερα το έμαθα." μιλάω ημέρα γιατί αυτή την στιγμή θέλω να βάλω τα κλάματα.
"Ναι αλλά θα μπορούσες να μου πεις ότι είχες κάποιες υποψίες ότι είσαι έγκυος. Τουλάχιστον δεν θα ήμασταν εδώ. "
"Ήθελα μόνο να σιγουρευτώ , θα σου το έλεγα σήμερα αλλά δεν πρόλαβα. " είμαι έτοιμη να βάλω τα κλάματα
"Σε παρακαλώ μικρή μου μην κλαις δεν σου κάνει καλό να είσαι έτσι, ούτε σε εσένα αλλά ούτε στο μωρό μας" νευω καταφατικά και χώνομαι περισσότερο στην αγκαλιά του.
"Ναι αλλά μου θύμωσες "συνεχίζω να λέω κλαίγοντας
"Όχι όχι μωρό μου !Κοίτα είμαι εδώ μαζί σου ,απλά δεν ήθελε να το μάθω πρώτος. Μην κλαις τώρα! Εντάξει; " με ρωτάει τρυφερά και φιλάει το μέτωπο μου.
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
Η μέρα περνάει χωρίς να συμβεί κάτι ιδιαίτερο, με τον Alex να με φροντίζει συνέχεια και να με ρωτάει αν θέλω κάτι. Οι γονείς μας μετά μετά από πολλή προσπάθεια τους πείσαμε να γυρίσουν σπίτι και τα παιδιά έφυγαν, επίσης.
Η πόρτα ανοίγει και μέσα στο δωμάτιο μπαίνει ο γιατρός και από πίσω να τον ακολουθεί ο Alex.
"Λοιπόν, εφόσον οι εξετάσεις σου ήταν καλές, αύριο το πρωί θα πάρεις εξιτήριο και θα μπορείς να φύγεις. "
"Εντάξει. Σας ευχαριστώ! "
"Τίποτα καλή μου! "
Ο γιατρός φεύγει από το δωμάτιο αφήνοντας εμένα και τον Alex μόνους μας.
"Ανυπομονώ ξαναγυρίσω σπίτι. Δεν μου αρέσουν καθόλου τα νοσοκομεία! " γκρινιάζω στον Alex και αυτός γελάει με την συμπεριφορά μου.
"Κάτι κατάλαβα! "
Ο Alex γελάει πνιχτά και τον χτυπάω στο μπράτσο του
YOU ARE READING
THE NERD (SLOW UPDATES)
Teen FictionΗ Ashley είναι 17 χρονών και πάει Γ' Λυκείου. Έχει μακριά καστανόξανθα μαλλιά, μαύρα μάτια με λίγο πράσινο , είναι αρκετά ψηλή γύρω στο 1,75. Είναι το λεγόμενο φυτό του σχολείου. Είναι πολύ όμορφη, με πολύ γυμνασμένο σώμα -μιας και πάει box περίπου...