*Ελπίζω να σας αρέσει!
** Αν θέλετε βάλτε να ακούσετε το τραγούδι καθώς διαβάζεται
*** Τραγούδι- Harry Styles -FallingAshley POV
Όση ώρα είμαστε στο πάρτι ο Alex πίνει χωρίς να μιλάει σε κανέναν μας. Έχει νεύρα και δεν γνωρίζω τον λόγο.
-Παμε να χορέψουμε, μου λεει η Λαμπρινή και με πιάνει απο το χέρι. Φτάνουμε στην πίστα και αρχίζουμε να χορεύουμε ,νιώθω δύο χέρια γυρω μου και αφήνομαι νομίζοντας οτι ειναι ο Alex.
Κοιτάω γύρω μου και βλέπω τον Alex να πηγαίνει παραπατωντας στις τουαλετες. Σημάδι οτι ειναι μεθυσμένος και οτι δεν χορεύω μαζι με αυτόν.
Φεύγω απο τα χερια του άγνωστου οσο πιο γρήγορα μπορώ. Με το βλέμμα μου ψάχνω τα παιδιά.
Απίστευτο!?
Ο Nic και η Λαμπρινή χορεύουν αγκαλιασμένοι και παράλληλα φιλιούνται. Μη θέλοντας να τους χαλάσω την στιγμή προχωράω στις τουαλετες για να δω αν ο Alex είναι καλά.
Μπαίνοντας στις αντρικές τουαλέτες βλέπω κάτι που δεν θα ήθελα να δω. Τον Alex να το κάνει με την Monica. Δεν το πιστεύω,ο άνθρωπος που έλεγε οτι με αγαπάει, το αγόρι μου με απατάει.
Μόλις καταλαβαίνει την ύπαρξη μου στον χώρο προσπαθεί να δικαιολογηθεί. Μα δεν τον ακούω θελω απλα να φύγω. Δάκρυα πέφτουν από τα ματια μου.
- Αγάπη μου σε παρακαλώ άκουσέ με ! ,με παρακαλάει ενώ ταυτόχρονα ντύνεται η άλλη έχει φύγει.
- Δεν εχω να ακούσω τίποτα, μην προσπαθεις να μου αλλάξεις γνώμη. Σε είδα με τα ιδια μου τα ματια να πηδάς την άλλη.,του λέω
Φεύγω και αυτός με ακολουθεί . Δεν τον πιστεύω! Έχει το θράσος να μου λεει οτι δεν έγινε και τίποτα! Τον μαλάκα!
- Ρε μωρό μου κατσε να σου εξηγήσω,μου λεει
- ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ ! ΜΗΝ ΜΕ ΞΑΝΑ ΕΝΟΧΛΗΣΕΙΣ ! ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ! ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ? , πλέον φωναζω και αγνοώ το οτι θα με ακούσει κάποιος.
[•••]
Έχω φτάσει στο σπίτι εδώ και λίγη ώρα. Είμαι χάλια, δεν αντέχω πρώτα ο Oliver και τώρα ο Alex . Γιατί να το περάσω τώρα και αυτό.
Σε λίγους μήνες το σχολείο τελειώνει θα πάμε πανεπιστήμιο. Εδω θέλω να περάσω δεν σκοπεύω να το βάλω στα πόδια για τον Alex. Πλέον δεν αξίζει να κάνω τίποτα για αυτόν.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
THE NERD (SLOW UPDATES)
Подростковая литератураΗ Ashley είναι 17 χρονών και πάει Γ' Λυκείου. Έχει μακριά καστανόξανθα μαλλιά, μαύρα μάτια με λίγο πράσινο , είναι αρκετά ψηλή γύρω στο 1,75. Είναι το λεγόμενο φυτό του σχολείου. Είναι πολύ όμορφη, με πολύ γυμνασμένο σώμα -μιας και πάει box περίπου...