CHAPTER 26

213 16 3
                                    



ASHLEY POV

Δεν το πιστεύω! Τι κάνει αυτή εδώ; Πότε ήρθε και έμαθε που μένουμε;

Δεν μπορώ να το χωνέψω! Μπροστά μου στέκεται η ξάδερφή μου, η Margarita. Τώρα θα μου πείτε που είναι το κακό που μας επισκέφτηκε μια ξαδέρφη μου. Η Margarita είναι πρώην του Alex.

Πριν λίγα χρόνια, όταν ήμασταν ακόμα στο γυμνάσιο ήταν στην παρέα μας. Εγώ και αυτή ήμασταν κατά κάποιον τρόπο κολλητές ,μαζί με την πρώην κολλητή μου Monica. Μεγαλώσαμε μαζί μιας και η μαμά μου και ο μπαμπάς της είναι αδέρφια.

Όλα ήταν μια χαρά μέχρι που μου αποκάλυψε ότι της άρεσε ο Alex, εκείνη την περίοδο για να λέμε και την αλήθεια ήμουν και εγώ τσιμπημένη, αλλά ποτέ δεν της είπα τίποτα. Πάντα σκεφτόμουν το καλό των υπόλοιπων και όχι το δικό μου, έτσι εγώ ήμουν αυτή που έκανε πάντα πίσω σε όλα.

Ο Alex και η Margarita είχαν πάντα μία περίεργη σχέση μεταξύ τους. Την μια μέρα μπορεί να ήταν όλα μια χαρά, ενώ την άλλη μέρα μπορεί να τσακωνόντουσαν για τα πάντα αφού ποτέ δεν συμφωνούσαν σε τίποτα.

Ώσπου τελικά τα φτιάξανε, ήταν μία μέρα αφότου είχαν κλείσει τα σχολεία για τις καλοκαιρινές διακοπές. Είχαμε αποφασίσει να βγούμε, αφού τις προηγούμενες μέρες ήταν οι εξετάσεις και δεν προλαβαίναμε, πρώτα θα πηγαίναμε να δούμε μια ταινία που μόλις είχε κυκλοφορήσει στο σινεμά και έπειτα για ψώνια στο εμπορικό.

Αυτοί οι δύο είχαν χαθεί και τους ψάχναμε σε όλο το εμπορικό, δυστυχώς τους είχα βρει εγώ. Και λέω δυστυχώς γιατί τους βρήκα να φιλιούνται σε ένα παγκάκι. Μόλις τους είδα ήθελα να κλάψω, δεν ήξερα ότι και ο Alex ενδιαφέρονταν και αυτός.

Έμαθα όμως από τον αδερφό μου ότι την ήθελε εδώ και μήνες, και εκεί ήταν που γκρεμίστηκαν όλα. Άρχισα σιγά σιγά να κλείνομαι στον εαυτό μου, δεν έβγαινα τόσο πολύ μαζί τους γιατί όσο τους έβλεπα μαζί τόσο πιο άθλια αισθανόμουν.

Και έτσι πέρασε ένας χρόνος, ένας χρόνος που για μένα πέρασε αργά και βασανιστικά. Είχα αρχίσει να συνηθίζω την όλη κατάσταση μεταξύ τους, αλλά και πάλι όλο αυτό με πλήγωνε μέρα με την μέρα όλο και περισσότερο.

Ώσπου μια μέρα μου είπε ο Nick ότι χώρισαν, είπε ότι ο Alex την έπιασε με άλλον. Δεν μπορούσα να το πιστέψω γιατί από ότι μου έλεγε η Margarita η σχέση τους ήταν στα καλύτερα της και περνούσαν τελεία μαζί.

Προσπάθησα να μάθω παραπάνω πληροφορίες από την ίδια, αλλά έφυγε έπεισε τους γονείς της να πάει να μείνει με την γιαγιά της στην Ιταλία. Έχω να την δω από τότε γύρω στα 4-5 χρονιά.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 15, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

THE NERD (SLOW UPDATES)Where stories live. Discover now