*Ελπίζω να σας αρέσει!
**Αν θέλετε βάλτε να ακούσετε το τραγούδι καθώς διαβάζετε το κεφάλαιο!
*** Τραγούδι - Lewis Capaldi- Someone You LovedAshley pov
Το επόμενο πρωί
Το φως του ήλιου με αναγκάζει να ανοίξω τα μάτια μου και να ξυπνήσω. Δίπλα μου βλέπω τον Alex να κοιμάται τόσο ήρεμα, είναι πολύ όμορφος ακόμα και τώρα που κοιμάται.
Σηκώνομαι σιγά - σιγά από το κρεβάτι του και βάζω το πουκάμισο του Alex και πηγαίνω στο μπάνιο του δωματίου του.
Όταν αντικριζω το πρόσωπο μου στον καθρέφτη τρομάζω. Όλο το μακιγιαζ μου έχει πασαλειφτεί στο πρόσωπο μου -αφού χτες δεν πρόλαβα να ξε βαφτω καθόλου - μιας και ο Alex είχε ορέξεις.
Ανοίγω την βρύση και ξε πλένω όπως - όπως το πρόσωπο μου από το μακιγιαζ.
Βγαίνω έξω και ο Alex αυτή την φορά είναι ξυπνιος και κάθεται στο κρεβάτι.
-Καλημέρα μωρό μου , του λέω αυτός μόλις με βλέπει με πλησιάζει και με φιλάει.
- Καλημέρα μικρή, λέει συνεχίζει να με φιλάει στο στόμα, ύστερα κατεβαίνει στον λαιμό μου αφήνοντας μικρά, ρουφηκτα φιλιά. Όταν τελειώνει με αφήνει.
- Κοίτα λίγο τον λαιμό σου , μου λέει φεύγοντας από το δωμάτιο γελώντας πονηρά.
Κοιτάω τον καθρέφτη. Τον βλάκα μκυ έχει αφήσει πιπιλιά!
Κατεβαινοντας στον κάτω όροφο του σπιτιού μυρίζω κάτι πολύ ωραίο από την κουζίνα. Εκεί βλέπω τον Alex να φτιάχνει κρέπες.
Πολύ ωραίο το θέαμα ειδικά τώρα που δεν φοράει μπλούζα και μπορώ να κοιτάω ελεύθερα τους κοιλιακούς του. Ακουμπάω το σώμα μου στην κάσα της πόρτας και παρατηρώ την γυμνασμένη του πλάτη όσο μαγειρεύει.
-Βγάλε μια φωτογραφία καλύτερα, κρατάει περισσότερο, από τις σκέψεις μου με βγάζει η φωνή του Alex.
- Εεε; Τι είπες δεν σε άκουσα, τον ρωτάω αφού δεν άκουσα τίποτα καθώς τον χάζευα.
-Λέω βγάλε μια φωτογραφία κρατάει περισσότερο. , αυτομάτως τα μάγουλα μου αποκτούν ένα ροζ χρώμα.
- Δεν σε κοιτούσα, κάτι σκεφτόμουν, λέω ψέμματα.
-Ναι καλά, τέλος πάντων σήμερα δεν είναι το πάρτι μασκέ που διοργανώνει το σχολείο;
-Ναι , θα πάμε σε λίγο στο εμπορικό με τα παιδιά εσύ με τον Nic πηγαίνετε όπου θέλετε εγώ με την Λαμπρινή θα πάμε να αγοράσουμε στολές.
YOU ARE READING
THE NERD (SLOW UPDATES)
Teen FictionΗ Ashley είναι 17 χρονών και πάει Γ' Λυκείου. Έχει μακριά καστανόξανθα μαλλιά, μαύρα μάτια με λίγο πράσινο , είναι αρκετά ψηλή γύρω στο 1,75. Είναι το λεγόμενο φυτό του σχολείου. Είναι πολύ όμορφη, με πολύ γυμνασμένο σώμα -μιας και πάει box περίπου...