*Αν θέλετε βάλτε να ακούσετε το τραγούδι.
*Τραγούδι- Shawn Mendes- WhyAlex pov
"Ashley, Alex; " Ακούω δύο φωνές και γυρίζω να δω ποιοι είναι.
Είναι ο Nic και ένα ακόμα αγόρι που κάτι μου θυμίζει, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω ποιος είναι. Νιώθω την Ashley να παίρνει κοφτές ανάσες και καταλαβαίνω πως παθαίνει κρίση πανικού ,όπως παλιά, πριν προλάβω να κάνω κάτι λιποθυμάει και πέφτει στο πάτωμα.
Ο Nic τρέχει κατευθείαν κοντά της και την αγκαλιάζει.
"Μικρή μου, ξύπνα έλα σε παρακαλώ" της λεει και έχει ένα ανησυχο βλέμμα στο πρόσωπο του.
"Κάλεσε ένα ασθενοφόρο και θα την πάω στην αυλή. "Μου λέει και νευω καταφατικά
Βγάζω το κινητό μου και καλώ το ασθενοφόρο , την παίρνει στην αγκαλιά του και την μεταφέρει μέχρι εξω.
[....]
Είμαστε στο νοσοκομείο εδώ και 2 ώρες. Έχουν έρθει οι γονείς της , τα αγόρια και η Λαμπρινή. Είμαστε όλοι ανησυχοι , δεν έχει βγει ο γιατρός για να μας πει τι έχει.
"Είστε για την Ashley Smith; " Ακούμε την φωνή του γιατρού και τον κοιτάμε.
"Ναι , πως είναι η κόρη μου γιατρέ;" ρωτάει ο κύριος Ian, ο μπαμπάς της Ashley.
"Είναι μια χαρά απλώς έπαθε μια μικρή κρίση πανικού με αποτέλεσμα να χάσει τις αισθήσεις της. Έχει ξυπνήσει και της κάναμε εξετάσεις αίματος ,θα κάτσει μέχρι αύριο το πρωί που θα έχουν βγει και οι εξετάσεις. Αυτό που θέλω από εσάς είναι να μην την στεναχωρέσετε." μας λέει και η μητέρα της νευει καταφατικα.
Μπαίνουν μέσα οι γονείς και ύστερα εμείς. Την βλέπω ξαπλωμενη στο κρεβάτι του νοσοκομείου και μετανιώνω που την κοροϊδευα. Τέρμα από σήμερα δεν θα την πειράζω!
Ashley pov
Μέσα στο δωμάτιο είναι τα αγόρια μαζί με την Λαμπρινή. Μόλις φεύγουν τα αγόρια η Λαμπρινή έρχεται δίπλα μου.
"Τι είδες και σε έπιασε κρίση πανικού;" με ρωτάει αμέσως και τα μάτια μου υγραίνουν.
"Ει,ηρέμησε δεν θέλω να σε αναστατωσω. Να μου πεις τι είδες, μόνο " μου λέει γλυκά.
"Πήγαινα στην τάξη και ο Alex με έβαλε μέσα στην αποθήκη ,του ζήτησα τον λόγο που προσπαθεί να μου μιλήσει και αυτός με φίλησε. Ύστερα μου έκανε μια πιπιλιά και όταν τελείωσε μου είπε ότι είμαι μόνο δική του. Ακούσαμε δύο φωνές και γυρίσαμε να δούμε ποιοι ήταν. Μας είχαν δει ο Nic και ο Oliver,ο πρώην μου." Της αφήσουμε με λίγα λόγια τι έγινε και αυτή το μόνο που κάνει είναι να με βάλει στην αγκαλια της.
YOU ARE READING
THE NERD (SLOW UPDATES)
Teen FictionΗ Ashley είναι 17 χρονών και πάει Γ' Λυκείου. Έχει μακριά καστανόξανθα μαλλιά, μαύρα μάτια με λίγο πράσινο , είναι αρκετά ψηλή γύρω στο 1,75. Είναι το λεγόμενο φυτό του σχολείου. Είναι πολύ όμορφη, με πολύ γυμνασμένο σώμα -μιας και πάει box περίπου...