*Ελπίζω να σας αρέσει!
** Αν θέλετε βάλτε ακούσετε το τραγούδι καθώς διαβάζεται το κεφάλαιο.
*** Τραγούδι - Liam Payne - Bedroom floorNic POV
Μόλις μπαίνω μέσα στο σχολείο ψάχνω να βρω τον Alex όταν τον βρίσκω πηγαίνω απειλητικά προς το μερος του.
-Πριν πεις κάτι θελω να ζητήσω συγγνώμη απο εσένα και απο την Ashley ρε φίλε ,μου λεει έχει και το θράσος να με αποκαλεί φιλο ο πουστης.
- Εσύ ο ιδιος δεν είχες πει οτι δεν θα την πληγώσεις; Που πήγαν οι υποσχέσεις σου ;του λέω με νεύρα.
- Το είχα πει και δεν θα το άλλαζα αν δεν την ειχα δει να χορεύει με εναν άγνωστο τυπο , θόλωσα ήμουν και μεθυσμένος και δεν ηξερα τι εκανα. , μου λεει απολογιτικα
- Ώπα ώπα για ποιον τυπο λες ; τον ρωτάω η Ashley δεν μου είπε τίποτα τέτοιο.
- Μου φαίνεται δεν στα είπε ολα η αδερφούλα σου , μου λεει τελείως ειρωνικά
- Τέλος πάντων να ξέρεις η Ashley μου είπε να μην μαλώσουμε δεν θελει να είναι η αιτία που μαλώσαμε. ,του λέω κάπως αρκετά διστακτικά μιας και ετσι καταλαβαίνει ότι δεν θα θέλει να του ξανα μιλήσει.
- Φίλε την ξέρω την αδερφή μου αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να την αφήσεις ήσυχη. ,του λέω προσπαθώντας να τον πίεσή αλλά ειναι ανενδοτος.
Ashley POV
Ξύπνησα πριν λίγο, κρυώνω πολύ αλλά είναι φυσιολογικό μιας και έχω 38 πυρετό. Ο οργανισμός μου είναι πολύ αδύναμος έχω κάνει 2 φορές εμετό από το πρωί.
Η ώρα είναι 2.30 τώρα. Δεν μπορώ να φάω τίποτα. Μόνο λίγο σούπα έφαγα που έφτιαξε η μάνα μου. Δεν έχω όρεξη, ότι και να φάω θα κανω εμετό. Δεν αντέχω! Έχω και περίοδο από πάνω. Όλα σε εμένα γίνονται.
Ακούω την πόρτα να χτυπάει και αμέσως μετά ανοίγει και εμφανίζεται ο Nic με ένα πιάτο σούπα.
- Δεν μπορώ να φάω ,του λέω και με κοιτάει παράξενα. Εγώ που έτρωγα συνέχεια τωρα δεν έχω όρεξη.
- Μην μου πεις ότι είσαι ετσι για τον αλλον τον μαλακα ; ,μόλις αναφέρεται σε αυτόν τα μάτια μου βουρκώνουν.
- Όχι απλά είμαι χάλια έχω κάνει 2 φορές εμετό από το πρωί,του λέω και καθομαι καλύτερα στο κρεβάτι.
- Εντάξει τότε αλλα θα το αφήσω στο κομοδίνο, λεει αναφερόμενος στο πιάτο. Ααα μπορεί να έρθει να σε δει η Λαμπρινή, μου λέει και κουναω το κεφάλι μου καταφατικά.
YOU ARE READING
THE NERD (SLOW UPDATES)
Teen FictionΗ Ashley είναι 17 χρονών και πάει Γ' Λυκείου. Έχει μακριά καστανόξανθα μαλλιά, μαύρα μάτια με λίγο πράσινο , είναι αρκετά ψηλή γύρω στο 1,75. Είναι το λεγόμενο φυτό του σχολείου. Είναι πολύ όμορφη, με πολύ γυμνασμένο σώμα -μιας και πάει box περίπου...