Ashley's POV
1 μήνα μετά
Περιμένω να ακούσω το όνομά μου από τον γιατρό, δεν μπορώ έχω τόσο άγχος που κοντε΄θω να λιποθυμήσω. Κι αν είμαι τι θα γίνει; Ακόμα δεν έχουμε τελειώσει τις σπουδές μας. Τόσα αναπάντητα ερωτήματα τρέχουν στο μυαλό μου.
'' Ashley Smith '' ακούω την φωνή της γραμματέας και με το χέρι της μου κάνει νόημα την πόρτα του ιατρείου για να περάσω.
Μπαίνω μέσα και βλέπω τον κύριο White , είναι ο οικογενειακός μας γιατρός , να με περιμένει χαμογελώντας.
''Λοιπόν ;'' τον ρωτάω γρήγορα αφού πρώτα καθίσω
''Ashley οι υποψίες σου ήταν αληθινές. Συγχαρητήρια είσαι κιόλας 1,5 μηνών.''
"Ευχαριστώ!"
Δεν μπορώ να προσδιορίσω το πως αισθάνομαι αυτή την στιγμή.
[.....]
Πρέπει να του το πω, όμως πρώτα θα το πω στην Λαμπρινή για να με συμβουλέψει. Έχω φρικάρει εντελώς. Μου ήρθε απότομα αυτό το νέο , αλλά και πάλι δεν παύει να με κάνει χαρούμενη. Δεν αντέχω είχα πολύ άγχος όλη την εβδομάδα για τον αν είμαι ή όχι.
Το απόγευμα θα συναντηθώ με την Λαμπρινή στο σπίτι των παιδιών. Ευτυχώς που θα λείπει και ο Nick ΄δηλαδή. Τις τελευταίες μέρες έχουμε χαθεί είναι απασχολημένη με την φροντίδα του μωρού , πράγμα λογικό αλλά αυτός είναι ο λόγος που δεν τις έχω πει ακόμα τα νέα.
Μόλις έφτασα σπίτι και είμαι μόνη μου , ο Alex νομίζω πως έχει πάει στους γονείς του.Καλύτερα κιόλας δεν είμαι πολύ καλά και θα το καταλάβει αμέσως ότι έχω κάτι. Ακούω το κινητό μου να χτυπά , έχω ένα μήνυμα.
Κολλ μου <3:
Δεν γίνεται να βρεθούμε σήμερα , πρέπει να πάω τον μικρό στον παιδίατρο.
Δεν απαντάω , δεν έχω όρεξη. Κοντεύω να τρελαθώ, νιώθω και έχω την ανάγκη να τα πω σε κάποιον. Ακούω ξανά τον ήχο του κινητού μου, το ανοίγω πιστεύοντας ότι άλλαξε κάτι και ότι θα βρεθούμε. Αλλά έκανα λάθος , είναι μία συμφοιτήτρια μου από την σχολή.
Emma:
Θες να βρεθούμε στο στέκι;;
Της απαντάω θετικά και μου λέει ότι θα συναντηθούμε σε 1 ώρα από τώρα.
Αρχίζω να ετοιμάζομαι και αποφασίζω να βάλω ένα άσπρο πλεκτό φόρεμα και μαύρες ψηλές μπότες - χωρίς τακούνι - , αφήνω τα μαλλιά μου κάτω και βάζω μάσκαρα και διάφανο λιπ γκλος στα χείλη. Κοιτάω την ώρα και πρέπει να είμαι εκεί σε λιγότερο από 20 λεπτά.
YOU ARE READING
THE NERD (SLOW UPDATES)
Teen FictionΗ Ashley είναι 17 χρονών και πάει Γ' Λυκείου. Έχει μακριά καστανόξανθα μαλλιά, μαύρα μάτια με λίγο πράσινο , είναι αρκετά ψηλή γύρω στο 1,75. Είναι το λεγόμενο φυτό του σχολείου. Είναι πολύ όμορφη, με πολύ γυμνασμένο σώμα -μιας και πάει box περίπου...