Chapter 05

426 31 5
                                    

*Αν θέλετε βάλτε να ακούσετε το τραγούδι.
*Τραγούδι- Shawn Mendes - Bad Reputation.
*Ελπίζω να σας αρέσει!

Ashley pov

Δεν μπορεί!? Είναι ο Alex μαζί με την πρώην κολλητή μου, την Monica, και φιλιούνται. Δάκρυα απειλούν να φύγουν από τα μάτια μου, αλλά τα εμποδίζω.

Μα τι λέω! Ο Alex είναι ένας player πάει με οποία βρει μπροστά του και στην προκειμένη περίπτωση είναι η Monica.

Νόμιζα πως με το να αλλάξω εμφάνιση θα με προσέξει, ο αλλά τίποτα. Μόνο ως φίλος μπορεί να υπάρχει στην ζωή μου και το προτιμώ από το να μην υπάρχει καθόλου. 

"Είσαι καλά;" Ακούω την φωνή της Λαμπρινής και μου πιάνει τον ώμο.

"Ναι, μια χαρά!Πάμε μέσα!" Της λέω τραβώντας την από το χέρι για να μπούμε μέσα στο κλαμπ.

Καθώς μπαίνουμε μέσα όλα τα -αντρικά- βλέμματα πέφτουν πάνω μας. Σύντομα ο Ryan φτάνει δίπλα μας και τραβάει την Λαμπρινή πάνω του , δείχνοντας σε όλους όσους την κοιτάνε ότι του ανήκει. 

Παρόλο που ο Ryan ήταν player σας τον Alex και τον Nic , φέρεται πολύ γλυκά στην Λαμπρινή πράγμα που με εκπλήσει ιδιαίτερα.

Κάθομαι στο τραπέζι που έχουν κάτσει τα αγόρια,  βλέπω τον Nic να χορεύει μαζί με μια κοπέλα που δεν γνωρίζω. 

"Τι θα πάρεις κούκλα;" Ακούω μια άγνωστη φωνή με σκοπό να με βγάλει από τις σκέψεις μου. Είναι ο σερβιτόρος ο οποίος με κοιτάει λες και δεν έχει ξαναδεί ποτέ γυναίκα στην ζωή του.

"Μία βότκα κεράσι" του απαντάω ξερά,  μην έχοντας καθόλου διάθεση με αυτό που είδα πριν.

Αυτός φεύγει και μετά από λίγο επιστρέφει με το ποτό μου και ένα χαρτάκι που λέει:

"Βλέπω τον ψηλό πίσω σου να με αγριοκοιτάζει οπότε μπορούμε να τον κάνουμε να ζηλέψει. Αν θες !
                                             Chris 69....... "

Χαμογελάω και κοιτάζω πίσω μου όπου βλέπω ένα νευριασμενο Alex να μας κοιτάει καθώς πίνει το ποτό του.  Βάζω το χαρτί στο τσαντάκι μου και κοιτάω τον Chris χαμογελώντας.

"Πάμε να χορέψουμε;" με ρωτάει, του γνέφω θετικά και αρχίζουμε να χορεύουμε.

Ξαφνικά νιώθω κάποιον να με απομακρύνει από το σώμα του Chris,  είναι ο Alex. 

"Πας καλά; Τι ακριβώς προσπαθείς να κάνεις;" τον ρωτάω θυμωμένα

"Σε σώζω, ο άλλος ήταν έτοιμος να σε πηδηξει" μου λέει εξίσου θυμωμένα και με νεύρα. Γυρνάω και φεύγω αγνοώντας ότι και να μου λέει. 

THE NERD (SLOW UPDATES)Where stories live. Discover now