Chapter 15

251 29 1
                                    

*Ελπίζω να σας αρέσει το κεφάλαιο!
** Αν θέλετε βάλτε ακούσετε το τραγούδι καθώς διαβάζεται το κεφάλαιο!
*** Τραγούδι- River - Bishop Briggs

Ashley POV

Το πρωί με ξυπνάει το κινητό μου που χτυπάει. Ανοίγω τα μάτια μου και βλέπω πως μας πήρε ο ύπνος στον καναπέ την ώρα που βλέπαμε ταινία.

Απλώνω το χέρι μου στο τραπεζάκι για να πιάσω το κινητό. Βλέπω πως με παίρνει η Λαμπρινή και μετά παρατηρώ ότι με έχει ξανά πάρει άλλες τρεις φορές.

Αμέσως σπεύδω να το σηκώνω πιστεύοντας ότι με παίρνει για κάποιο σημαντικό λόγο, εξού και οι τόσες κλήσεις.

Κλήση

"Σε παρακαλώ έλα από το σπίτι μου όσο πιο γρήγορα μπορείς " την ακούω να μου λέει απο τηβ άλλη γραμμή. Η φωνή της ακούγεται κλαμένη.

" Εντάξει , κλαις;" την ρωτάω αφού την ακούω να κλαίει.

" Απλά έλα από εδώ " μου λέει και κλείνει το τηλέφωνο.

Τέλος κλήσης

Οκ περίεργο, κατι συμβαίνει! Είμαι σίγουρη!

"Μωρό μου ξύπνα πρέπει να φύγω! "του λέω και ανοίγει τα μάτια του κοιτώντας με ερωτηματικά.

"Γιατί; Τι ώρα είναι"; με ρωτάει κοιτάω το κινητό μου και βλέπω πως είναι 11.00.

"Κάτι θέλει η Λαμπρινή και η ώρα είναι 11 " του λέω και παίρνω τα πράγματα μου από την πολυθρόνα.

Του δίνω ένα σύντομο φιλί και κανω να φύγω όμως με σταματάει.

" Θα βρεθούμε σήμερα; "με ρωτάει βάζοντας με στην αγκαλιά του

"Δεν ξέρω εσύ θα φύγεις ή θα πας στο δωμάτιο του Nic ;" τον ρωτάω

"Λογικά θα φύγω,πρέπει να πάω από το σπίτι μου έχει έρθει ενας ξάδερφος μου " λεει

"Ενταξει"λέω και αφού τον φιλήσω σηκώνομαι από το κρεβάτι, ντύνομαι και φεύγω για το σπίτι της Λαμπρινής.

Φτάνω στο σπίτι της και χτυπάω το κουδούνι. Μόλις ανοίγει η πόρτα, βλέπω μπροστά μου την Λαμπρινή με μάτια κόκκινα από το κλάμα και κατευθείαν πέφτει στην αγκαλιά μου, αρχίζοντας να κλαίει πάλι.

"Λαμπρινή, τι έγινε; Πάμε μέρα να μου πεις τι συμβαίνει."

Μπαίνουμε μέσα και καθόμαστε στον καναπέ.
Με κοιτάει χωρίς να λέει τίποτα.

THE NERD (SLOW UPDATES)Where stories live. Discover now