Chapter 07

394 31 2
                                    

*Ελπίζω να σας αρέσει!
**Αν θέλετε βάλτε να ακούσετε το τραγούδι καθώς διαβάζετε το κεφάλαιο!
***Τραγούδι -Shawn Mendes - Different Kind of Love 

Nic pov

Μετά από 2 ώρες

Είμαστε όλοι στο νοσοκομείο εδώ και λίγες ώρες. Όταν φτάσαμε,  βρήκαμε ένα πανικοβλημένο Alex , η μπλούζα του είχε αίμα πάνω της. 

Μας εξήγησε τι έγινε και κατηγορεί τον εαυτό του που δεν την πρόλαβε, αλλά δεν φταίει αυτός,  ούτε η Ashley , ούτε κάνεις. Ήταν να συμβεί και έγινε. Αλλά γιατί να συμβεί σε εκείνη;  Έχει περάσει πολλά.... Και όταν λέω πολλά,  εννοώ ότι  ξέρω τι είχε γίνει με τον πρώην της.

Την είχε βάσει ο μαλάκας.  Μου είχε πει η Ashley ότι χώρισαν επειδή την απάτησε,  αλλά ήμουν σίγουρος ότι δεν ήταν μόνο αυτό. Έτσι,  πήγα και τον βρήκα, τον ρώτησα και είχε το θράσος ο ηλιθιος να μου πει ότι την βίασε και γερουσιαστής κιόλας. Ένα πράγμα θα σας πω τον έσπασα στο ξύλο και τον απειλησα να μην την ξανά πλησιάσει.

Την μέρα που είδαμε τον Alex και την Ashley να φιλιούνται αυτός είχε επιστρέψει,  και καλά τώρα ότι είχε μετανιώσει για ότι της έκανε,  αλλά έφυγε ξανά μόλις είδε ότι λιποθύμησε.

Να πω την αλήθεια εκνευριστηκα που είδα τον κολλητό μου να φιλάει την μικρή μου αδερφή, αλλά με καθησύχασε λέγοντας μου ότι ήταν ένα θάρρος που τους είχαν βάλει κάτι παιδιά και επειδή ντρεποταν η Ashley πήγαν στην αποθήκη.

"Γιατρέ πως είναι;"  ακούω την μαμά μου να λέει στον γιατρό. 

"Ναι ,μια χαρά είναι τελικά στο κεφάλι δεν είναι τόσο σοβαρά τα πράγματα αλλά της κάναμε λίγα ραμματα , επίσης χτύπησε τα πλευρά της και γιαυτό πρέπει να κάτσει στο κρεβάτι για τουλάχιστον 2 εβδομάδες " μας λέει και βγάζω μια ανάσα ανακούφισης που τόσο ώρα την κρατούσα. 

"Μπορούμε να την δούμε ;" τον ρωτάω και θέλω να μου πει ναι. 

Θέλω τόσο πολύ να την δω!

"Ναι , απλά κοιμάται ακόμα την κάναμε μια ηρεμιστική για να μην πονάει " λέει και φεύγει.

Μπαίνουμε όλοι μέσα στο δωμάτιο, είναι ξαπλωμενη στο κρεβάτι του νοσοκομείου και στο πρόσωπο την υπάρχουν σημάδια που πριν δεν υπήρχαν. Στο μέτωπο και στο μάγουλο της υπάρχουν κάποιες γρατσουνιες και μόλωπες.

Οι γονείς μας κάθισαν δίπλα της σε μια καρέκλα και εγώ, ο Alex, o Ryan , η Λαμπρινή Και ο Λεωνίδας στους καναπεδες.

THE NERD (SLOW UPDATES)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin