*Ελπίζω να σας αρέσει το κεφάλαιο!
**Αν θέλετε βάλτε ακούσετε το τραγούδι καθώς διαβάζεται το κεφάλαιο!
***Τραγούδι - Dead - Maddison BeerAshley POV
Οι μέρες περνάνε γρήγορα, έχει φτάσει πια το καλοκαίρι και κάνει πολύ ζέστη. Η κατάσταση στο σπίτι είναι μια χαρά, η Λαμπρινή έχει εγκατασταθεί στο σπίτι μας και όλα κυλούν ήρεμα, μέχρι τώρα.
Η Λαμπρινή και ο Nic είναι πολύ ευτυχισμένοι! Και ποιος δεν θα ήταν ευτυχισμένος εάν ήταν στην θέση τους.
Τα αποτελέσματα βγήκαν χτες! Εγώ πέρασα ψυχολογία μαζί με την Λαμπρινή, ο Alex οικονομικά και ο Nic το ίδιο μιας και μόλις τελειώσει τις σπουδές του ο μπαμπάς μας πρόκειται να τον βάλει στην εταιρία όπως και ο πατέρας του Alex, ο Λεωνίδας αποφάσισε να σπουδάσει στην Ελλάδα μιας και η κοπέλα του είναι εκεί και τόσο καιρό είχαν σχέση εξ αποστάσεως.
Η Λαμπρινή τώρα που είναι έγκυος ταλαιπωρεί τον Nic τρέχοντας τον από εδώ και από εκεί για να της πάρει ότι θέλει να φάει. Και αυτός δεν πάει πίσω όλη την ώρα την ρωτάει αν είναι καλά, αν θέλει κάτι να φάει. Έχει που έχει τις ορμόνες από την εγκυμοσύνη η συμπεριφορά του την κάνει έξαλλη και ξεσπάει πάνω του, μετά βάζει τα κλάματα και έρχεται σε εμένα.
Ακόμα και όταν είμαι με τον Alex έρχεται στο δωμάτιο μου και μας διακόπτει πριν προλάβουμε να κάνουμε το οτιδήποτε. Και κάθε φορά ο Alex φεύγει με νεύρα από εδώ.
Εγώ και ο Alex είμαστε πιο καλά από ποτέ! Είμαστε κάθε μέρα μαζί, πιο πολύ στο σπίτι του για να έχουμε και την ησυχία μας.
Tην χθεσινή μέρα την πέρασα όλη την ώρα στο σπίτι του Alex, συγκεκριμένα στο δωμάτιο του!
Έχω ξυπνήσει εδώ και αρκετή ώρα και το μόνο που κάνω είναι να τον παρατηρώ. Τα πάντα πάνω του είναι υπέροχα!
Και να ήθελα να φύγω δεν θα μπορούσα μιας και με έχει πάρει αγκαλιά και δεν με αφήνει καθόλου.
Αρχίζω να τον φιλάω στο πρόσωπο, στα χείλη του και κατέβηκα προς τα κάτω φιλώντας τον λαιμό του. Έβγαλε έναν αναστεναγμό και άνοιξε τα μάτια του.
"Μακάρι να ξυπνούσα κάθε μέρα έτσι!" μου λέει και σκύβει να με φιλήσει.
"Μμμμ.. Καλημέρα μωρό μου! ''του λέω μόλις σταματάει το φιλί μας.
Αυτό που είπε θα μου άρεσε πάρα πολύ! Να μέναμε μαζί! Θέλω κάθε μέρα να ξυπνάω δίπλα του. Όχι ότι δεν κοιμόμαστε μαζί, κάθε μέρα μαζί είμαστε αλλά θα ήταν αλλιώς να συγκατοικούσαμε.
YOU ARE READING
THE NERD (SLOW UPDATES)
Teen FictionΗ Ashley είναι 17 χρονών και πάει Γ' Λυκείου. Έχει μακριά καστανόξανθα μαλλιά, μαύρα μάτια με λίγο πράσινο , είναι αρκετά ψηλή γύρω στο 1,75. Είναι το λεγόμενο φυτό του σχολείου. Είναι πολύ όμορφη, με πολύ γυμνασμένο σώμα -μιας και πάει box περίπου...