Chapter 17

238 24 4
                                    

*Ελπίζω να σας αρέσει το κεφάλαιο!
**Αν θέλετε βάλτε ακούσετε το τραγούδι καθώς διαβάζεται τοκεφάλαιο!
*** Τραγούδι - Harry Styles - Sign of the Times.


Ashley's POV


Ξημέρωσε και άρχισε να μπαίνει το φως του ήλιου από το παράθυρο. Ανοίγω τα μάτια μοθ και επεξεργάζομαι το δωμάτιο που έζησα τα τελευταία 18 χρόνια της ζωής μου. Θα μου λείψει πολύ!

Σήμερα, θα πάμε τα πράγματά μας στο διαμέρισμα μας. Χτες πήγε ο Alex με τον Nic για να βάλουν τα έπιπλα.

Όλες αυτές τις μέρες τρέχαμε για το σπίτι, την μια για το τι χρώμα θέλουμε να βάψουμε το κάθε δωμάτιο , την άλλη για τα έπιπλα, εξαντληθήκαμε.

Ανοίγω την ντουλάπα μκυ και ψάχνω να βάλω κάτι γιατί σε λίγο θα πάω με την Λαμπρινή για ψώνια, καλοκαιρινά ψώνια για τις διακοπές.

Είπαμε μιας και η Λαμπρινή είναι από την Ελλάδα, συγκεκριμένα από ένα νησι την Σαντορίνη, να πάμε εκεί. Έχουν ένα εξοχικό εκεί οι γονείς της.

Βάζω μία τζιν σαλοπέτα-φούστα και μια κίτρινη μπλούζα, παίρνω από την παπουτσοθήκη τα μαύρα Van's μου και τα φοράω. Αφήνω τα μαλλιά μου κάτω στο φυσικό τους - δηλαδή ίσια - και δεν βάφομαι καθόλου.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Κατεβαίνω κάτω και βλέπω την μαμά μου μαζί με την Λαμπρινή να τρώνε πρωινό.

"Καλημέρα!" τους λέω και βάζω καφέ σε μία κούπα για να πιω.

"Καλημέρα, Ashley θέλω να σου πω κάτι. " μου λέει η μαμά μου κάπως διστακτικά θα έλεγα.

"Ναι, ότι θες πες μου!" της λέω μου δίνει έναν άσπρο φάκελο " Ανοιξέ τον !" όταν τον ανοίγω βλέπω κάτι χαρτιά μέσα.

Αρχίζω να διαβάζω τι λέει.

Όχι δεν μπορεί! Γιατί να με δεχτούν τώρα; Γιατί τώρα; Τώρα που για μία φορά τα πράγματα πάνε καλά στη ζωή μου. Να δεχτώ ή όχι;

THE NERD (SLOW UPDATES)Where stories live. Discover now