Chapter 01

560 40 6
                                    

*Άμα θέλετε βάλτε το τραγούδι να παίζει όσο διαβάζετε το κεφάλαιο
*Τραγούδι- Shawn Mendes-There's nothing holding me back
*Καλή ανάγνωση!

Ashley pov

Το πρωί ηλιαχτίδες μπαίνουν από το παράθυρο του δωματίου μου κάνοντας με να ξυπνήσω. Ανοίγω σιγά-σιγά τα μάτια μου και με το ζόρι σηκώνομαι για να ετοιμαστω για την πρώτη μέρα στο σχολείο.

"Ashley ξύπνα πρέπει να ετοιμαστείς για το σχολείο" Ακούω την μαμά μου να με φωνάζει από τον κάτω όροφο.

Λοιπόν, όπως καταλάβατε από πριν το όνομα μου είναι Ashley Smith και είμαι 17 χρονών. Έχω έναν δίδυμο αδερφό τον Nic. Πηγαίνω box και έτσι είμαι αρκετά γυμνασμένη,  όμως δεν μου αρέσει να δείχνω το σώμα μου με αποτέλεσμα να το κοιτάνε όλοι.

Τα τελευταία χρόνια έχω κλειστεί στον εαυτό μου και η παρέα του αδερφού μου με κοροϊδεύουν και με λένε "φυτό" χωρίς καν να ξέρω το λόγο γιατί μου συμπεριφέρονται έτσι μιας και μέχρι την Γ' Γυμνασίου ήμασταν μια χαρά.

Τέλος πάντων δεν με ενδιαφέρει και τόσο πολύ αυτό,  αλλά με πονάει το γεγονός ότι ένας από τους δύο κολλητούς του αδερφού μου, ο Alex, είναι αυτός που μου αρέσει εδώ και δυο χρόνια. 

Φίλους δεν έχω,  βασικά είχα μια κολλητή μέχρι την Α' Λυκείου αλλά πήγε με το τότε αγόρι μου και τσακωθήκαμε άσχημα.

Από τότε έχω κλείστει στο εαυτό μου και κάνω δύσκολα φίλους,  όχι ότι κάποιος θέλει να κάνει παρέα μαζί μου. 

Ποιος θέλει να κάνει παρέα με ένα "φυτό" άλλωστε;
"Κάνεις!"
Ακούω την σπαστική φωνούλα μέσα στο κεφάλι μου. 

Κοιτάω την ώρα στο κινητό μου και βλέπω πως είναι 7.30 οπότε πάω να ετοιμαστώ. Φοράω ένα ζευγάρι μαύρες φόρμες,  τα αθλητικά μου και παίρνω μαζί μου  τσάντα, κλειδιά, λεφτά και κινητό και βγαίνω από το δωμάτιο μου.

Κατεβαίνω τις σκάλες και πάω στην κουζίνα όπου βρίσκω την μαμά μου και τον αδερφό μου να τρώνε πρωινό. Λογικά ο μπαμπάς είναι στην εταιρία. 

"Καλημέρα μαμά!  Καλημέρα αδερφούλη! " του λέω ενώ τους φιλάω και τους δύο στο μάγουλο.

"Καλημέρα μικρή! " μου λέει ο κατά δύο λεπτά δίδυμος μεγαλύτερος αδερφός μου.

"Δεν είμαι μικρή! Πόσες φορές θα στο πω την ίδια ηλικία έχουμε! " του απαντάω με νεύρα αυτός γελάει και συνεχίζει να τρώει αφου ξέρει ότι αυτή η συζήτηση είναι άσκοπη.

THE NERD (SLOW UPDATES)Where stories live. Discover now