Ashley POV
Έχει περάσει μια εβδομάδα από εκείνη την μέρα. Με τον Alex όλα είναι υπέροχα. Αυτές τις μέρες δεν έχουμε βγει καθόλου από το σπίτι. Σήμερα λέμε να βγούμε με τα παιδιά σε ένα μπαρ που άνοιξε πρόσφατα.
Έτσι κι αλλιώς σε λίγο καιρό δεν θα μπορούμε να βγαίνουμε συνέχεια μιας και η εγκυμοσύνη της Λαμπρινής θα είναι προχωρημένη.
Νιώθω δύο χέρια στην μέση μου να με γυρνάνε. Βλέπω τον Alex να με κοιτάει με ένα πονηρό χαμόγελο. Με σηκώνει στην αγκαλιά του και με βάζει να κάτσω στον πάγκο της κουζίνας.
" Είσαι τόσο γαμημένα όμορφη μέσα στην μπλούζα μου!" μου λέει και με φιλάει παθιασμένα.
"Μμμ νομίζω πως πρέπει να σταματήσουμε, πρέπει να φτιαξω το φαγητό" λέω όταν σταματάμε
"Τι λες να πάμε στην πισίνα και να παραγγείλουμε αντί να φτιάξεις εσύ κάτι; " λέει και νομίζωπως έχει δίκαιο δεν έχω και πολλή όρεξη για να μαγειρέψω κάτι.
"Νομίζω ότι είναι μια πολύ καλή ιδέα " του λέω
..........
Έχω βάλει το μαγιο μου και κατεβαίνω στον κάτω όροφο για να πάω στην πισίνα.
Όταν φτάνω στον κήπο ο Alex με πιάνει στα χέρια του και πριν πω κάτι και πετάει μέσα στην πισίνα.
"Πας καλά ρε Alex! " του λέω βγαίνοντας από το νερό
" Συγγνώμη μωρό μου " μου λέει με ένα και καλά αθώο ύφος.
"Βοήθησε με να βγω" μου δινει το χέρι του και εγώ τον τραβάω μέσα στο νερό μαζί μου.
Επίσης δεν φορούσε μαγιο αλλά τα ρούχα του.
"Δεν το έκανες! " λέει απειλητικά
" Κι όμως το έκανα! " του λέω με ένα αθώο βλέμμα
.....
Το βράδυ
Η ώρα είναι 8 και 30 και έχουμε πει να βγούμε κατά τις 10. Μόλις τώρα βγήκα από το μπάνιο και θα αρχίσω να ετοιμάζομαι. Βάζω τα εσώρουχα που είχα βγάλει έξω και βάζω πρόχειρα ρούχα για να είμαι πιο άνετη.
Αρχίζω με το μακιγιάζ μου, βάφομαι σε γήινες αποχρώσεις και τονίζω τα μάτια μου και ένα μαύρο μολύβι, ενώ στα χείλη μου βάζω ένα απαλό ροζ κραγιόν.
Σειρά έχουν τα μαλλιά μου, αποφασίζω να τα κάνω ανάλαφρες μπούκλες. Πιάνω κάποιες τούφες και δημιουργώ ένα στεφανακι.
Αφού τελειώσω, σειρα έχουν τα ρούχα. Αποφάσισα να βάλω ένα άσπρο τοπ -το οποίο είναι κάπως αποκαλυπτικό -και άσπρο παντελόνι με μπεζ γόβες.
Αφού είμαστε και οι δύο έτοιμοι ,και ευτυχώς ο Alex δεν μου έχει πει κάτι για το ντύσιμό μου ακόμα, φεύγουμε.
Όσο είμαστε στο αυτοκίνητο κανείς από τους δύο μας δεν μιλάει. Νομίζω πως μου έχει θυμώσει για την μπλούζα που φόρεσα, αλλά αυτός ήταν που μου είπε να μην βάλω φόρεμα.
"Τώρα δεν θα μου μιλάς;" τον ρωτάω
"Μμμμ" μου λέει
"Εγώ λέω να μην πάμε!"
"Μμμμμ"
Δεν παίζει να ακούει τι του λέω , με αγνοεί ! Τώρα θα δεις μωρό μου!
"Είμαι έγκυος"
"Μμμμ"
"Σε απατάω!"
"Μμμμ"
Αυτό ηταν !
"Χωρίζουμε!"του 'φωνάζω'
"Μμμμ...κάτσε τι;" με ρωτάει
"Τώρα ακούς;" τον ρωτάω με ειρωνεία
"Έλα ρε μωρό μου απλά ημουν λίγο θυμωμένος!"
"Εντάξει, τώρα είμαι και εγώ οπότε θα κοιμηθείς στον ξενώνα σήμερα " του λέω και βγαίνω από το αμάξι αφού φτάσαμε.
YOU ARE READING
THE NERD (SLOW UPDATES)
Teen FictionΗ Ashley είναι 17 χρονών και πάει Γ' Λυκείου. Έχει μακριά καστανόξανθα μαλλιά, μαύρα μάτια με λίγο πράσινο , είναι αρκετά ψηλή γύρω στο 1,75. Είναι το λεγόμενο φυτό του σχολείου. Είναι πολύ όμορφη, με πολύ γυμνασμένο σώμα -μιας και πάει box περίπου...