1

1K 28 3
                                    

Kedves újonnan érkezett olvasó! Sajnos rengetegen abbahagyják a story olvasását, már az elő rész után. Ennek az oka az lehet, hogy úgy kezdtem bele az írásba hogy "haladjunk", de ha kicsit kitartó vagy, esküszöm az életemre, hogy a 4-5. rész után, látni fogod a különbséget és onnantól tényleg jó olvasni. Rajta vagyok az első néhány rész átírásán is. Jó olvasást!❤️

Szeptember 1
Ádám szemszöge
Szokás szerint, az ébresztőm hangos rikácsolására ébredtem. A redőny résein keresztül, átszűrődtek az ősz első sugarai, melyek melegen cirógatták meztelen mellkasom.

Ásítozva léptem ki a WC ajtaján és ezúttal a konyhába tartottam. Lara ajtaja tárva nyitva, még mélyen alszik.

Beleütöttem két tojást egy serpenyőbe, közben pedig a tesómnak készítettem a turmixát. Eper, banán, tej és tejszín. Ezek sorakoztak az asztalon.

A rántottát átraktam egy tányérra, a turmixot meg beleöntöttem egy bögrébe. Felsétáltam a lépcsőn, a szembe lévő szobába. Még mindig alszik.

-Lara.. Laraa! Hé, kelj fel. Suli van.- lassan átfordult a másik oldalára és tettete a hullát.

-Adj még öt percet.- ennyit tudott csak kinyögni a párna alól.

-Akkor vissza fogsz aludni. Kelj fel és öltözz át. Nem szeretnék már az első nap elkésni miattad.- az ajtóban visszafordultam.- öt perc. Ha nem leszel lent a konyhában, akkor megiszom a turmixod és elindulok nélküled. Aztán jöhetsz gyalog.

Bemásztam a gardróbomba és előtúrtam valami tömeg cuccot. Ezalatt egy fekete szaggatott nadrágot és egy fehér, Nike trikót értek.

Lara már az asztalnál ült és a turmixát kortyolgatta. Felöltözve, megfésülködve és kisminkelve. Ki vagy te és hol a tesóm?

-Megijedtél, hogy gyalog mész iskolába?- ugrattam, miközben elmostam a bögréjét.

-Mondhatni.- elindult a táskáiért.- Kölcsönveszek egy térdvédőt, mert nem találom az enyémet.

Felvettem a cipőmet, kezembe kaptam a kocsikulcsot és a táskámat.

-Mehetünk?- beszállt mellém az autóba és becsukta az ajtót.

-Mehetünk.

Gyorsan odaértünk az iskolához, ami nem is baj, mivel nem akarok elől ülni. Leparkoltam a bejárathoz a főbejárathoz közel eső parkolóban és leállítottam a motort.

Nagynehezen felmásztunk a második emeletre, aztán megpillantottuk a termünket. A bentről szűrődő zajokból kifolyólag, már ölték egymást.

Mély levegő, egy utolsó pillantás a tesómra.

-9.b. Készen állunk.- Lara a kilincsre tette a kezét, én pedig még halkan hozzátettem:

-Vágjunk bele!

Helóka! Észrevette valaki a hibát? Még csak most mennek középiskolába azaz 14-15 évesek, de már vezetnek. Ezt nézzétek el nekem kérlek.😅

Kézilabda vagy szerelem?Where stories live. Discover now