8

235 15 3
                                    

Ákos szemszöge
Már egy órája vezethetek, ha nem több. Eddig 3x jártam körbe a várost, minden kerülőútat kihasználva, de még mindig nem csillapodtam le eléggé.

Gőzöm sincs hogy miért idegesítettem fel magam ennyire. A húgomhoz úgyse nyúlna hozzá, mert jól tudja hogy azt nem élné túl.

Alexa pedig más... Látja rajtam, hogy a nevére rögtön ugrok és direkt cukkol vele. Egész jófejnek tartom a lányt, meg is kedveltem, talán több, de mintha ez nem lenne kölcsönös. Olyan fura amikor beszélünk, mintha nem is lenne kíváncsi rám.

Negyed órával később
-Szevasz Herczeg! Hol kajáljunk?-Konrád válaszát vártam, aki még jóformán be se szállt az autóba.

Öt perce felhívtam, hogy lenne egy fontos kérdésem, de nem telefontéma. Azt mondta, hogy öltözik és mehetünk kajálni.

-Gőzöm nincs, menjünk valami kínaiba. Közbe mondhatod amúgy, vagy szeretsz teliszájjal dumálni?-jót mosolyogtunk mind a ketten.

-Szóval-kezdtem bele, miközbe kifordultam az utcájukból.-Nem tudom hogy kéne feltennem a kérdést. Nagyon fura.

-Csak mondd mi a helyzet, én meg majd értelmezem.-most tényleg azt várja, hogy megkérdezzem szerinte tényleg bele vagyok e zúgva a legjobb lánybarátjába?

-Szerintem szerelmes vagyok.-félrenyelte a coláját, majd kerek szemekkel bámult rám.

-Khmm..-megköszörülte a torkát és belemosolygott a visszapillantómba.-Alexa?

-Ekkora faszságot. Dehogy ő.-szerintem fülig elvörösödtem, pedig ez nem jellemző rám.

-Ülj már le, tudom hogy ő az. Na és miből gondolod?

-Igazáből semmiből, csak olyan fura ez az egész. Lehet csak túlságosan megkedveltem. Ákossal kielemeztük az összes lányt és amikor Alexához értünk, nem egy pár sexuális megjegyzést tett rá. Azóta folyton a húgomról vagy róla beszél, bennem pedig mindig felmegy a pumpa.-a story végénél, már parkoló után kutattam.-most is tőle jövök és több, mint egy órát vezettem idegembe... Mindezek mellett azt érzem, hogy ki nem állhat.

-Naaa, hát ezt gyorsan kideríthetjük...-félmosolyra húzta a száját és az étterem felé bökött az állával.

Nem, ilyen nem lehet. Alexa, Lara és... Ákos?

-Ilyen nincs. Mit keresnek itt?-leállítottam a motort, Konrád pedig már ki is pattant.-Bassza meg, tudtam hogy mekizni kéne..

-Ne szívd mellre, gyerünk. Számon lakat, te beszélsz.-még egy utolsót mosolygott, majd beléptünk és csatlakoztunk a társasághoz.

Helókaa. Mint látjátok, aktivizáltam magamat és ha minden jól megy, naponta-két naponta tudok nektek részeket hozni. Köszönöm, hogy majdnem 250 megtekintés van eddig ezen a storyn🥰

Viszont nagyon sajnálom, hogy nem voteoltok.😔 Így úgy érzem, hogy nem igazán nyeri el a tetszéseteket.

Kézilabda vagy szerelem?Where stories live. Discover now