7

264 13 0
                                    

Fel ne lázadjatok, tudom hogy több mint két héttel ezelőttre ígértem, de semmi erőm nem volt az íráshoz. Többször is nekiültem, de nem ment. Összevágott, értelmetlen munkát meg nem akartam feltölteni. Megpróbálok mostantól aktívabb lenni és hetente legalább 2 részt hozni, de nem tudok mégígérni semmit.

Október 3.
Alexa szemszöge

Anyáék egy nappal hamarabb értek haza, így csak egy napot kellett Lakatoséknál töltenem. Hagy ne mondjam, azalatt az egy nap alatt mennyit elbeszélgettünk Larával, aminek az lett a vége, hogy azóta szinte minden nap eggyütt megyünk kajálni, utána pedig lődörögni a városba.

Ádám is kezdett jófej lenni, de az elmúlt három hét alatt átváltott bunkóba és folyton Ákossal lóg, aki szerény megérzéseim szerint, nem kedvel engem.

-Majd jól helyreteszem, semmi oka nincs arra, hogy így viselkedjen veled.-szakított ki a gondolataimból Lara.-Hé csajszi, figyelsz te rám?-bólintottam, viszont nem tudnám megismételni amit két perccel ezelőtt mondott a bátyjáról.

-Hagyd csak, gondolom nem poénból ilyen.-felálltam az ágyról és kinyitottam az ablakot, hogy az állott edzőcipő szag helyére friss levegőt engedjek.

-Persze, játsza a nagylegényt. Azóta ilyen, mióta Ákossal lóg. Pedig még csak egy hónap telt el.-rántottam egyet a vállamon és elindultam a földszintre.-Ugyan már Alexa, nem hagyhatjuk ennyiben. Passzolnátok egymáshoz.

Nem tehetek róla, de hangosan nevetni kezdtem.-Ugyan már, Ádám és én? A pályán jól megvagyunk, habár már ott is egyre kevésbé játszatja a jobb oldalt ha fent vagyok, de nem tudnám elképzelni magunkat.

-Ne tagadd, tetszik neked!-oldalba bökött, mire kicsit elmosolyodtam.

-Nem tetszik, bár azt nem tagadom hogy jól néz ki. És jól is játszik.-tettem hozzá a végét kicsit később. Lara csak megcsóválta a fejét, én pedig annyiban is hagytam.

Ádám szemszöge
-Ákos, nem mondom el mégegyszer, hogy szállj le Alexáról! Nem kell jópofizni se vele, se a húgommal.-tisztára kiidegel ez az ember. Az elmúlt egy hónapban Ákos folyton a húgomról, vagy Alexáról beszélt.

-Na mivan, csak nem tetszik a kiscsaj?-kérdezte mosolyogva, miközben rágyújtott még egy szálra.

-Mondtam már, hogy nem tetszik. Lara barátnője, ezért nem akarom hogy körülötte lebzselj.-az arcomba fújta a füstöt, aztán szépen lassan mosolyra húzta a száját.

-Mert ha még is, mi lesz?-mindezt olyan hanglejtéssel tette fel, hogy a hideg is kirázott tőle. Ezalatt az egy hónap alatt kiismertem már annyira, hogy tudjam ez a fickó nem szerelmes, csak unatkozik.

-Semmi. Csak hagyd őket békén.-feleltem halkan. Beszálltam a kocsiba és elhajtottam. Ki kell űrítenem az agyam.

Kézilabda vagy szerelem?Where stories live. Discover now