6

315 16 3
                                    

Sziasztok! Az eddigi részek nagyon cringre sikerültek, de chill van rá mentségem. 😅 Tehát Ádám szemszögéből kezdtem el megírni a sztorit, viszont nem gondoltam át, hogy ez mennyi munkával jár. Oké, oké ne támadjatok, de nekem egyelőre új ez az írás dolog, hiába vannak régebbi munkáim, nagy falat egy másik nemű ember gondolatait leírnom, mert őszintén fogalmam sincs arról, hogy gondolkoznak a fiúk. Ezért arra jutottam, hogy a részek Alexa szemszögéből folytatódnak. A történet előrehaladtával, minél jobban belejövök, annál több rész lehet Ádám szemszögéből. Most pedig jó olvasást kívánok.❤️

Tehát Alexa szemszöge
-Tehát üd itthon!-nyitotta ki előttem az ajtót Ádám.

Beléptem a kis előszobába és alaposan körbenéztem. A konyhát és a nappalit csak egy pult választja el egymástól, ami hatására még tágasabbnak tűnik a helyiség. A házban a szürke és a fehér dominál, néhány helyen pedig egy képpel, vagy virággal csempésztek színt az épületbe. Egyszerű, mégis otthonos. Minden modern és látszik rajtuk, hogy nagyon drágák. A legjobban mégis az tetszik, hogy a nappali kertre néző oldala üvegből készült, ami kintről sötétített, így senki sem lát be.

Lara körbevezet az egész házban, a saját szobáját a végére hagyva.-Nagy a kupi, de gyere.

-Belépés csak saját felelősségre! -Kiabált át Ádám a szomszéd szobából, mire kuncogni kezdtem. Lara csak megforgatta a szemét és a tágra nyitotta az ajtót.

Igazuk volt, valóban hatalmas a rendetlenség, de az én szobám még így sem ér a nyomába ennek.

Ez az első szoba, ami nem illik a házba. A falak halványlilára lettek festve, a parkettát pedig sötét tölgyből rakták le. Az ajtó mellett jobbra van egy gardrób tele ruhákkal és cipőkkel, amiből pedig a fürdőszoba nyílik. Szembe az ablak alatt van egy hatalmas íróasztal, amit szintén tölgyből készítettek. Az ággyal szemben van a TV-s szekrény, cserepes növényekkel díszítve. Minden falon bekeretezett képek és érmek virítanak. Van egy külön polc, amire egy dedikált póló, labda és több kupa is került.

-Azta! Ez valami hihetetlenül jól néz ki! -Tényleg így is gondoltam. Kilóg a ház elrendezéséből, de teljes mértékben Larás.

-Csak nem ártana néha rendet rakni. Régen azzal szivattam, ha nem szedi össze a ruháit a földről, akkor azok megtámadják. Egy éven keresztül szinte minden nap takarított és kivitte a szennyest.-észre se vettem Ádám mikor került oda, de örülök neki. Mindig van valami humoros megjegyzése.

-Ja és miután meguntam a hülyeségeidet hozzád vittem a szemetet. Gyorsan abba is hagytad a szórakozást.-Ádám megadóan feltartotta a kezét és nevetni kezdtünk.

-Lányok, indulunk.-Laráék apukája elvisz minket edzésre, addig pedig bevásárol.

-Bocs fater, de van egy fiad is.-Ád sértődötten vonult el mellettünk és beszállt előre. Az apja ránk kacsintott, mi pedig nevetni kezdünk.

Elhaladtunk az öltözők mellett, amíg a sajátunkhoz nem értünk. Néhány idősebb fiú meg is bámult minket és tettek valami olyasmi megjegyzést ránk, hogy "idén se fogunk unatkozni."

Larának meglepően jól állt a sötét hajához a piros Erima póló és a fekete Hummel nadrág. Én csak egy rövid ujjú aláöltözetet és egy ugyan olyan fekete nadrágot viseltem, mint Lara. A pólómat magammal vittem, hogy melegítés után felvegyem.

-Két Lakatos és egy Morovits.-üdvözölt minket Konrád.-az edző azt mondta, hogy mire visszaér melegítsünk be, hogy majd kezdhessünk.

-Hé Szöszi, miért szokása a lányoknak aláöltözetbe melegíteni?-Ákos felvont szemöldökkel állt mellettem és a válaszomra várt.

-Nem szeretem ha lóg rajtam a póló.-és megrántottam a vállamat. Végignézett rajtam és odébbállt. Lehet hogy csak a paranoiám az, de Krausz gólyatábor óta bunkó velem. A többi lánnyal tök jól kijön, de ha feltűnök a színen ő rögtön lelép.

Zoli bácsi kicsit késett, de addig belekezdtünk az edzésbe. Kipróbáltuk a kapusainkat, Bálintot és Zsanit, egy-egyeztünk és kisebb betöréseket gyakoroltunk. Mire ideért, már mindenkinek csillogott a homloka a verejtéktől.

-Elnézéseteket kérem, Dorinánál voltam a kórházban. Az orvos azt mondta, hogy lassan kiengedik, de csak óvatosan, szépen lassan térhet vissza az edzéshez.-sajnálom szegény Dorinát, mindenesetre borzasztó, hogy ilyen mélyre sűlyed néhány ember.-na akkor kezdjük. Most még nem fogtok nagyon dolgozni, csak szeretnélek megnézni titeket különböző posztokon.

Leültünk Zoli bácsi elé és vártuk amíg újra letisztázza magában a dolgokat.

-Már úgy nagyjából összeállt bennem a két csapat, de szeretnék még néhány kapcsolatot megnézni.-megköszörülte a torkát, mert nem mind figyeltünk rá.-Linett megy védekezni irányítóba, Latzer jobbkettőbe, Lukács Ákos pedig jobbszélre. Támadáshoz feláll Ádám, Alexa és Lőwy. Ti osszátok be a három posztot.

Végül én álltam Latzerrel szembe, Lőwy Ákost kapta, Ádám pedig ment irányítani Linetthez.

-Bálint irány a kapu. Látni szeretném mit tudsz védeni Lőwy ellen. A mezőnynek pedig mehetnek az 2-3 kapcsolatok, átlövés, húzás, később pedig bővítjük a társaságot és figurázhattok. Hatoson védekezünk egyelőre, halászást nem szeretnék látni. Kezdjük!-megfújta a sípját, mi pedig játékba merültünk.

10 perc folyamatos mozgás után az edző bővítette a mezőnyt 6-6 főre.

Még mindig csak egy kapura dolgoztunk, de egyre komolyabb feladatok voltak. Zoli bácsi mutatott néhány bonyolultnak tűnő figurát és akárhányszor rontottam, Ádám mindig kijavította a hibámat. Hihetetlen milyen jól eggyütt mozogtunk, mintha már évek óta eggyütt játszanánk.

Zoli bácsi megfújta a sípját és magához intett minket.-Köszönöm a munkátokat, ügyesek voltatok.-kotorászott kicsit a papírjai között, majd elővett egy összehajtogatott cetlit.

Gyorsan ledarálta, hogy ki milyen poszton fog játszani, aztán ahogy igérte játszottunk egyet egymás ellen.

Edzés után Laráék apukája ott várt minket a csarnok előtt és hazavitt. Gyorsan eltelt az este, igazából fel se tudnám idézni, hogy mit csináltunk, vagy Lara miről beszélt, mert nagyon gyorsan elnyomott az álom.

Sziasztok ismét.😅 Mint ígértem ez a rész kárpótól titeket az eddigi hanyagságom és inaktivitásom miatt. Hát... így visszaolvasva már nem jelenteném ki ugyan ezt. Az tény, hogy hoszabb lett, de tartalmilag 💩.

By the way mindjárt 160-an olvastátok el a sztorimat. Köszönöm.🥰

Kézilabda vagy szerelem?Where stories live. Discover now