5

315 22 0
                                    

-Srácok, csinálnunk kell egy képet.-Válaszolni sem volt időnk, Hanna telefonja már a kezében volt és megnyomta a gombot. Közelebb húzódtunk egymáshoz és mindenki mosolygott, mintha muszáj lenne.-Kész. Mostmár biztos megtörtént.-tudni illik, amiről nem készült bármilyen felvétel, az meg se történt.

Jó társaságban az idő csak úgy repül. Mire befejeztük az ebédet 13:30 körül járhatott az óra. Ha másra nem is, egy tusolásra mindenképp haza kell ugranom, mert olyan szagom van, mint egy menyétnek, akinek a bundája átvette a McDonald's éttermében terjengő olaj szagát.

Már mindenki elhúzta a csíkot egy utolsó szunyára edzés előtt, csak szokás szerint nekem kellett a hugomra várni.

-Végeztem, mehetünk.-akkora lendülettel ült be a kocsiba, hogy beverte a fejét az ajtóba.

-Ez kell neked, hülyébb nem leszel tőle.-nem válaszolt, csak felmutatta a középsőujját.

Kifizettem a parkolójegyet és kikanyarodtam az útra. Pár perc autókázás után elhaladtunk a kedvenc cukrászdánk mellett és meg sem kellett kérdezzem, hogy megálljunk e.

-Egy puncskocka és egy karamellás kávé lesz.-Alexa állt a kassza előtt és amint észrevett minket egy kedves mosollyal üdvözölt. Milyen aranyos.-Oké, szóval nem bántam meg hogy idejöttem. Edzés előtti feltöltődés?-érdeklődött.

-Mindig ide járunk sütiért. Szerintem mióta itt lakunk, minden héten voltunk legalább 2x.-Alexa már nem moslygott, de még így is látszott a kedvesség az arcán-Hazamész te is edzés előtt, ugye?

-Ez egy vicces story. A szüleim üzleti úton vannak szerdáig, az öcsém pedig elutazott két napra az egyik haverjához...-a kávéját kortyolgatta, mi pedig vártuk a történet végét.

-Azt ne mondd, hogy kizártak téged?-nevetve bólintott, mire mi is nevetni kezdtünk.-Ez jó. Már az első nap kizártak otthonról.-megint bólintott, bár már nem nevetett.

-Gyere el hozzánk. Anyáék biztos örülnének neked, szeretik a társaságot.-Alexa a hugomra pillantott, aztán rám.

-Nem akarok zavarni...

Sziasztok! Befejeztem a következő részt, igaz ennyi idő alatt bőven írhattam volna hosszabbat, de ígérem, hogy a 6. rész kárpótolni fog mindenkit.🤩 Addig is nyomj egy csillagot, hogy tudjam megéri vele szenvednem:)

Btw köszönöm a 145 olvasottságot😍

-2021.05.05.

Kézilabda vagy szerelem?Where stories live. Discover now