10

222 6 3
                                    

Alexa szemszöge
Nem ragoznám, nagyon nincs is mivel, de amilyen ígéretesnek tűnt az Alexa-Ákos kombó, akkora csalódás is lett.

Sajnos mind a ketten beleestünk abba a hibába, hogy szerepelni akartunk, ezért semmi nem úgy történt, ahogy mi azt elterveztük.

Én későn értem a hatosra, Ákos későn zárt, nem jött ki a lépés és még sorolhatnám...

Borzasztóan fájt már a fejem, mire odáig jutottam, hogy lefeküdjek és ez sajnos reggelre sem változott.

7:43-ra értem az iskola kapujához, majd kerestem egy félreeső helyet, ahol megvártam Larát.

Nem telt bele 5 percbe, már meg is jelent előttem és félkézzel átölelt. Sosem értettem honnan van kora reggel ennyi energiája, főleg ha egy hétfői napról beszélünk.

Egész nap csendben voltam, próbáltam Larára figyelni, aki a szombati buliról áradozott és jókor ümmögni meg bólogatni. Úgy néz ki jól sikerült, hisz egyszer sem hozta fel a figyelmetlenségem.

A hét lassan vánszorgott, olyan volt mintha nem is akarna elmúlni. Mégis azon kaptam magam, hogy a szombat reggeli kávémat kortyolgatom egy gofri kíséretében.

Mire észhez térek, lassan készülni kell majd és Lara tuti ki lesz rám akadva, ha miattam késünk akár 10 percet is.

-Ezt akarod felvenni?- (Lara) értetlenül méregette a kezemben lógó ruhadarabot, aztán közelebb lépett és jobban szemügyre vette.-Habár ha nem olyan pólót vennél hozzá, mint amilyet a nagyanyám hord, akkor jó lenne.-ledobta az ágyra a kopott ACDC-s pólómat és előhúzott a táskájából egy világoskék crop toppot, majd a hófehér mosolya kíséretében a kezembe nyomta.

-Látom rám is gondoltál.-rántott egyet a vállán, majd eltűnt a fürdőben.

Hihetetlen, de idő előtt elkészültünk, így már csak a fiúkra kellett várnunk.

Lara egy sárga kockás szoknyát, egy szűk, fehér pólót és egy fekete magassarkú cipőt viselt. Sötétbarna haja hullámokban omlott a vállára, a többi pedig a hátát simogatta. Egy vastag tusvonallal emelte ki a szemét, a szája pedig ragyogott a szájfénytől.

Mellette egy lánynak se lehet önbizalma, hiába mutatok jól a fekete szaggatott nadrágomban és a kék felsőmben. Nem vacakoltam sokat a cipőkkel, felhúztam egy fekete vanst, a hajamat gyorsan kivasaltam, sminkelni pedig csak Lara sminkelt ki óvatosan.

-Nahát, gyönyörű vagy!-szólaltunk meg egyszerre, amin jót nevettünk.

18:40-kor csöngetett Ákos, mi pedig izgatottan szálltunk be az autóba. Egész úton beszélgettünk, ő meg végig élvezte a hülyeségünket.

Kézilabda vagy szerelem?Where stories live. Discover now