Aiden, sabah uyandığında kollarını kendisine sıkıca sarmış Melody'yi görünce neredeyse gülecekti. Sanki kaçacakmış gibi sarmıştı kendisini. Dün açık açık Aiden'a karşı bir şeyler hissetmeye başladığını itiraf etmişti. Aiden onun gibi çekingen ve utangaç birinden böyle bir itiraf beklemiyordu. Gerçi dün banyoda hiçte utangaç gibi değildi. Küvette geçirdikleri zaman aklına gelince dudaklarına yaramaz bir gülümseme yayıldı.Aiden onu uyandırmadan nasıl kalkacağını düşünürken Melody'nin mırıldanarak kafasını daha çok boynuna gömmesiyle derin bir nefes verdi. Bu hiç kolay olmayacaktı. Sadece kollarıyla değil bacaklarıyla da saran Melody oldukça rahat görünüyordu. Aiden bacaklarının arasına girmiş Melody'nin çıplak bacağını hissedebiliyordu. Üstüne giydiği Aiden'ın tişörtü oldukça sıyrılmış tüm bacağını açıkta bırakmıştı. Aiden, bir kızın hiç bu kadar kendisini zorlayabileceğini düşünemezdi. Veya bir kızın uyanmasını umursayacağını da düşünmezdi. Ama olmuştu işte. Daha fazla çıkmaya uğraşmayarak Melody'nin kendisini sarmasına izin verdi ve gözlerini kapatıp biraz daha dinlenmeye karar verdi.
Yarım saat sonra uyanan Melody, Aiden'a mengene gibi yapıştığını görünce utançla geri çekildi.
"Sonunda. Bende daha ne kadar uyuyacağını merak ediyordum." Aiden'ın dalga geçen sesiyle Melody onun omzuna hafifçe vurdu.
"Bir an boğulacaktım. Üstüme çıkmışsın resmen."
"Lütfen sus."Aiden konuşmaya devam ederken Melody elleriyle yüzünü kapattı. Aiden bu kadar dalga geçmenin şimdilik yeterli olduğuna karar verince vücudunu esneterek yataktan kalktı. Her yeri uyuşmuştu.
"Kahvaltıyı kaçırdık. Hatta ilk dersi de kaçırdık."
Melody şaşkınlıkla gözlerini açtığında nasıl bu kadar geç uyandığını sorguluyordu. Ama hayatında uyuduğu en tatlı uykulardan biriydi. Aklına gelen şeyle gülümsedi.
"Bence senin konumunu kullanmanın tam sırası." Melody kocaman açtığı gözleriyle ona bakarken odada ki sessizliği Melody'nin guruldayan karnı bozdu. Aiden ona umutsuz vaka bakışları atarken hafifçe gülümsedi.
"Yürü baş belası. Gidelim."
Melody kapıya doğru gidiyordu Aiden uzaktan görünmez ellerle tuttu onu. Sinirli sesi odada yankılandı.
"Bu kılıkta nereye Melody?" Melody ona şaşkınca bakarken hemen ardından üstüne baktı. Üstünde Aiden'ın tişörtü haricinde hiçbir şey yoktu. Aptallığına söverken Aiden onu bırakmıştı.
"Aiden, benim iç çamaşırlarım nerede?" Odanın hiçbir yerinde bulamayan Melody , Aiden'a sormuştu. Aiden onun iç çamaşırsız olduğunu hatırlayınca beynini ele geçirmeye çalışan düşüncelere son anda engel olmuştu.
"Banyoda Melody."
Melody ona gülümseyerek banyoya girdiğinde Aiden bu kızla işinin ne kadar zor olduğunu düşünüyordu.
****
İkili hazırlanıp odadan çıktıklarında yemekhaneye gitmişlerdi. Aiden'ın isteği üzerine onlara yeniden kahvaltı hazırlanmıştı. Melody bir sürü şirinlik yapıyor, Aiden'ı güldürüyordu. Onları gören herkes şaşkınlıkla izliyordu. Sevgililer mi sorusu ise günün konusu olmuştu.
"Aiden söylesene, sence ne kadar nefesimi tutabilirim?"
Aiden'ın dudağının kenarı yukarı kıvrıldı."Bilemiyorum. Öpüşürken oldukça nefesini tutabiliyor gibiydin."
Melody sorduğu soruya pişman olurken utandığını belli etmemeye çalışıyordu. Saçlarını öne alıp yüzünü gizlemeye çalışırken Aiden onun bu anlamsız saklanma çabalarına izin verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜZİĞE BULANMIŞ BEDENLER (BİTTİ)
Fantasy"Bu diyarı değiştirelim sevgilim." Dudağına doğru fısıldayarak devam ettim. "Bu krallıkları yerle bir edelim." ***** Bir sese, bir müziğe, bir şarkıya ne kadar tapabilirsiniz? ***** Bir kızın ne kadar değişebilec...