Medya:Harley Quinn- You don't own me
Keyifli okumalar!
~~~
Kylie ile yemekhaneden içeri girdiğimizde büyüklüğü bir kez daha şaşırmama sebep olmuştu. Tavan o kadar yüksekti ki eminim buraya ejderha bile sığardı.
"Çok güzel." Kylie bana bakıp kıkırdarken koluma girip beni kendiyle sıraya soktu.
"Şu ortadaki masayı görüyor musun? Lyrion Krallığı prensesi Ellie, Oxraum Krallığı prensesi Cara ve Nubies Krallığı prensesi Ruby"
Kylie'nin gösterdiği masada ki üç kıza bakarken üstlerinden akan güç ve kibir havasını buradan bile hissedebiliyordum. Halkın arasına karışsalar insanların kafayı yemelerine sebep olacak kadar güzellerdi. Bu durum beni heyecanlandırıyordu. Bu kadar güçlü insanların arasında olmak beni de hırslandırıyordu.
"O üçü tam bir baş belasıdır. Ve tehlikeliler, yani sanırım. Baksana tırnakları uzun." Kylie dehşetle ellerini saçına koydu. " Saçımızı falan yolabilirler."
Kıkırdayarak ona baktım. Kylie beni güldürmek için söylese de ciddi olduğunun farkındaydım. Kızlardan gelen buram buram gücü buradan bile hissedebiliyordum. Hepsine karşı dikkatli olacaktım. Sıra bize geldiğinde tepsimi elime alıp seçtiğim yemeklerden aldım. Oldukça geniş çeşitlere sahip bir menüleri vardı. Kylie'nin de önerdiği her şeyden almıştım. Elimizde ağzına kadar dolu tepsilerle gidip boş bir masaya oturmuştuk.
"Bunların hepsini yersem bir süre yürüyemem ben herhalde. "dedim yemeye başlarken. Kylie ise çoktan gömülmüştü.
"Kylie, saçların boya mı?" dedim beyaz saçlarına bakarken. Küt saçları çok güzel görünüyordu.
"Her şeyim doğal hayatım." Sonra dudaklarını büzüp başını eğdi ve göğüslerini tuttu."Ama bir büyücüye denk gelirsem artık o kadar doğal olmayacağım. "
Gözlerim kocaman açılırken hemen bir göz attım bizi gören var mı diye ama yemekhanenin yarısının buraya baktığını görünce hemen gözlerini kaçırdım. Dönem ortası gelen öğrenci olmak gerçekten iğrenç bir şeydi.
"Kylie?!"dedim öne eğilerek "Kes şunu,herkes buraya bakıyor zaten."
Kylie gülüp ellerini çekti ve benim yaptığım gibi bir göz attı.
"Cidden buraya bakıyorlarmış. Gözler üstünden bir süre inmez Melody. Çok güzelsin kızım."Kylie'nin son cümleyi ellerini çırparak heyecanla söylemesine gülmeden edememiştim. Ne kadar deli dolu bir kızdı. Bu kızın nasıl savaşçı prenses Titanya olduğunu anlayamamıştım. Sanırım görene kadar tam olarak inanamayacaktım.
Birden kalbime giren acıyla elimde ki çatal tepsiye düşmüştü. Bu güç de neyin nesiydi? Üstümde bir baskı vardı ve bu canımı yakıyordu. "Kylie?"dedim sessizce
Kylie'nin beni görünce gülen yüzü düşmüş hemen bana bir su uzatmıştı. Bana ne olmuştu öyle?
"İmparatorun oğlu yakınlarda olmalı. Alışık olmadığın için onun aurası canını yakar. Burada ki herkes bununla baş etmeyi öğrendi. Sende öğrenirsin zamanla."
Duyduğum cümleyle kaskatı kesildim. Yakınlarda olmalı dedi burada değildi yani. Buna rağmen nasıl bir gücü vardı da üstümde baskı kuruyor nefesimi kesiyordu? Sınırsız bir gücü olduğunu duymuştum ama bu kadarını bende beklemiyordum. Tüylerim diken diken olmuştu.
"Auraların gizlenebildiğini biliyorum. Neden gizlemiyor?"dedim merakla.
"Basit."dedi Kylie ağzına ufak bir et atarken. "Gizlemek istemiyor. Her dakika hatırlatıyor böylece ne kadar güçlü olduğunu, kim olduğunu. Kimse ona karşı gelemez Melody. O çocuk bir canavar. " Son cümleyi fısıldayarak oldukça sessiz bir şekilde söylemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜZİĞE BULANMIŞ BEDENLER (BİTTİ)
Fantasy"Bu diyarı değiştirelim sevgilim." Dudağına doğru fısıldayarak devam ettim. "Bu krallıkları yerle bir edelim." ***** Bir sese, bir müziğe, bir şarkıya ne kadar tapabilirsiniz? ***** Bir kızın ne kadar değişebilec...