Hermiona
27. JúlaDni pomaly sa vliekli a ja som bola čoraz smutnejšia a smutnejšia.
Nikto, ani Ginny ani Ron, dokonca ani Harry mi neodpísali, ani po toľkých listov. Vážne neviem , čo si mám o tom myslieť.
Vytiahla som si denník, aby som sa aspoň niekomu mohla zdôveriť.
Milí denníček,
Je 27. júla a ja som doteraz neobdžala ani od jedného z nich žiaden list. Som z toho smutná, zabudli na mňa?
Alebo mi nepíšu kvôli Malfoyovi?
Mám pocit, akoby sa mi obrátili chrbtom. Každý jeden deň som posielala sovu a ani raz som nedostala odpoveď.Pozrela som sa na stôl. Čas si dať ten odporný lektvar. Znechutene som chvíľku pozerala do toho pohára, v ktorom bol ten lektvar. No ono to vyzeralo akoby ho niekto vypil a hneď aj vyzvracal.
Zatvorila som oči a zmraštila nos. Rýchlo som ho vypila a urobila znechutenú grimasu.
„To je nechutné," utrela som si do ruky ústa.
Pozrela som sa už do prázdneho pohára, v ktorom boli na okrajoch nejaké hrúdky. Takmer ma z toho naplo.
Prečo nemôžu byť lektvary chutné?
Veď aj ten všeodžús chutil vážne hnusne, a to som sa ho napila vtedy len jeden raz!
Zhlboka som sa nadýchla, aby som všetky myšlienky o tej hnusnej pachuti odohnala preč.
Pozrela som sa do veľmi, vážne veľmi hrubej knihy, ktorá slúži ako môj denník. No vždy keď ho zatvorím, zmenší sa.
Samozrejme je to kúzlo, jedno z mojich obľúbených. Naučila som sa ho prvý deň na rokforte.
Možno som to napísala do denníku.
Začala som listovať...
Milí denníček
Dnes bol úžasný deň. Tak začnem od začiatku. Mamka a ocko ma odviezli na vlakovú stanicu 9/3, vážne som netušila, že to existuje. Ale to ani o tomto svete.
Vlak tak už čakal, rozlúčila som sa s rodičmi a nastúpila do vlaku. Cesta bola veľmi dlhá, no zároveň zábavná. Jednému chalanovi sa stratila ropucha a ja som mu ju pomáhala hľadať.
V jednom kupé som narazila na dvoch chalanov. Jeden ryšavý, ktorý sa celý čas napchával sladkosťami a snažil sa urobiť kúzlo, ktoré mu očividne nevyšlo a druhý bol Harry Potter. Kto by bol povedal, že práve naňho natrafím.
Dlho som sa nezdržala, predstavila som sa a išla preč.
Keď sme konečne vystúpili, bol už večer. Malou loďkou sme sa plavili až ku hradu, ktorý bol ešte krajší než som si predstavovala.
Prišli sme na hrad, kde nás čakala profesorka McGonagallová, ona nás zaviedla do obrovskej siene. Tam čítala mená a triediaci klobúk nás zaradil do fakulty. Na moje nešťastie som išla prvá. Klobúk vykríkol chrabromil.
Vážne som v tom momente bola šťastná, pretože som veľa čítala o tejto fakulte.
Rokfortský riaditeľ predniesol reč a tri razy zatlieskal. Všelijaké jedla dá objavili na stoloch.
Zajtra mamke a otcovi pošlem sovu.Vtedy Ron s Harrym neboli ku mne dvakrát dobrý.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Išla som si zabehať, no v strede cesty som zastala. Bola som vážne udychčaná a poriadne som nevládala. Nejako som sa doplazila k veľkej fontáne pred ich domom.
Hneď som do tej studenej vody ponorila ruky a trochu si ofrkala tvár.
„Úľava," povzdychla som si.
Niečo tu ale nehralo. Bolo tu vážne ticho, úplne ticho. Kde by ten kretén mohol byť?
Nie, nie....nechýba mi, len je to divné.
Sadla som si za stôl a rýchlo vytiahla pergament a začala písať.
Milá Ginny,
Nepoznám dôvod, prečo ste mi ani jeden neodpísali, no mrzí ma, ak je to moja vina. Píšem vám takmer každý deň a musí to už aj otravné. Myslím na vás každý deň, budem rada ak mi jeden z vás odpíše.Počula som nejaké zvuky za dvermi, preto som rýchlo skryla pergament. Priblížila som sa ku dverám a otvorila ich.
Kto iný než on. Ale...vyzeral smutne.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Za oknami sa už pomaly stmievalo.
Zvláštne, že celý deň mi dal pokoj. Vlastne, správal sa trochu divne. Skôr dosť divne.
Niekto zaklopal na dvere.
„Slečna ísť na večeru?" Spýtal sa ma škriatok za dvermi.
„Prepáč, nemám hlad."
Ahojte,
Prepáčte, že kapitola vyšla hooooooodne dlho, ale ako som spomínala v ozname, knihu mi niekto hodnotil fakt zle a nemala som odvahu písať. No keď som videla tú podporu, aby som písala ďalej, tak som sa rozhodla pokračovať v príbehu.
Dúfam, že sa vám aj naďalej kniha bude páčiť.
Každý 💬 a ⭐ ma veľmi poteší.S 💜 Yui.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Len ty a ja {DraMione}
Любовные романы! Pokračovanie knihy OSTAŇ SO MNOU DRAMIONE! 15+ v knihe sa nachádzajú násilne, vulgárne a sexuálne scény!!! 2. DIEL Cez prázdniny sa matka Hermiony rozhodla, že bude lepšie ak ostane na Manore. „Nechcem, aby si bol v mojej blízkosti!" „A to už pre...