12. Kapitola

906 32 5
                                    

Ahojte,
tu máte dlhooooooo očakávanú kapitolu, a ako vždy 15+(◍•ᴗ•◍)❤
Prajem príjemné čítanie (≧▽≦)

Malfoy
12. Júla

Zobudil som sa na strašný sen, ako obvykle. Vidím to stále pred očami, ako nasilu chcú zo mňa smrťožrúta.

Posadil som sa na posteľ a snažil sa predýchať ten sen, ktorý sa opakuje každý deň. Rýchlo som vbehol do kúpeľni si dať studenú sprchu, ktorá ma snáď prebudí. 

Po sprche som si sadol na posteľ a len tak pozeral na drevenú podlahu. Počul som, ako na chodbe niekto je. Zjavne Grangerová. Ja vlastne ani neviem, čo ma na nej tak veľmi priťahuje. 

Je to tvár? Postava? Jej správanie? Proste neviem, neviem prečo ma priťahuje obyčajná humusáčka a prečo ju tu rodičia prijali. Veď aj Bellatrix ma pred ňou nejaký zvláštny rešpekt, ktorý si nedokážem vysvetliť.

A vlastne, prečo o nej kurva premýšľam?!

Je to iba humusáčka...ale veľmi krásna a se...kurva Draco!!! Preber sa!!!

Podišiel som ku dverám a pozrel sa na chodbu. Pravdepodobne je už na raňajkách.

Pozrel som na na prsteň, ktorý mám prevlečený cez retiazku. Znovu ho má dole.

„Pane?"

„Kurva! To nevieš si cestou pískať, alebo dupať?!"

„Prepáčte, pane. Ja nechcieť vystrašiť vás," škriatok sa začal triasť od strachu.

„Čo si chcel?" Spýtal som sa ho už pokojným hlasom, aby sa mi tu náhodou neposral.

„Slečna Hermiona znova chcela poslať sovu svojím priateľom."

„Žiaden list sa nesmie dostať odtiaľto preč a žiaden list sa nesmie dostať k nej. Všetky listy od nej ihneď znič. Tie, ktoré sem prídu mi hneď prines," rozkázal som mu.

„Čo ešte chceš?!"

„Dnes ráno prišiel jeden list pre slečnu," podal mi obálku s jej menom.

„Dobre, teraz choď."

Išiel som do svojej izby a sadol som si na posteľ. Kto jej mohol písať? Možno ryšavec, ten po nej ide už dosť dlho.

Ahoj Hermiona,
som smutný z toho, že si nenapísala. No tolerujem to, pravdepodobne nemáš veľa času. Dúfam, že pri Malfoyovcov ti je dobre. A hlavne, že ti nerobí zle ten tupec.

Tupec?! Čo si to ten hlupák zjazvená tvár dovoľuje!

Ginny ti chce dnes napísať tiež list, ale musela ísť do deravého kotlíka aj s pani Weaslyovou. Ron sa tiež snažil, ale dobre vieš, že po ňom sa nedá prečítať. Dúfam, že cez prázdniny prídeš. Veľmi nám chýbaš. Pozdravuje ťa aj Fred a George. Majú taký bláznivý plán si otvoriť obchod. Už majú aj priestor, takže si myslím, že im to aj vyjde. Budem rád, ak mi čo najskôr napíšeš, aby som mal istotu, že si v poriadku.

S pozdravom Harry

Ako si môže zjazvená tvár dovoliť sem poslať sovu?!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

„Kde ideš?" Podozrivo som sa jej spýtal, pretože som si všimol ďalší list.

„Idem poslať Ginny sovu," povedala dosť natešene, čo ma dosť naštvalo.

„Daj ho sem, pošlem ho za teba," veľmi nútené som sa na ňu usmial, aby som vyvolal dôveru.

Ona sa na mňa ale pochybovačne pozrela.

„Ja sa prejdem sama," otočila sa a chcela ísť preč.

Rýchlo som utekal za škratkami, nech to zariadia, pretože na nich sa spoľahnúť nedá.

„Okamžite zariaďte, aby ani jeden list neodišiel z tohto domu!"

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

„Hej, Grangerka. Nudím sa, nechceš sa so mnou pohrať?" Zvodne som sa na ňu usmial, na čo ona prevrátila očami.

Iné by mi hneď padali pod nohy a prosili o moju pozornosť, a ona mnou pohŕda?!

„Nie, ďakujem," úsmev mi opätovala, no žiaľ bol ironický.

„Viem, že neodoláš. Som dokonalý," ukázal som na seba.

„Jasné, dokonalý," zase tá jej irónia.

Chytil som ju za lakeť a pritiahol si ju o sebe. Svoje ruky položila na moju hruď.

Naklonil som sa k jej krvavočerveným perám a jemne som tie svoje obtrel o tie jej. Ona privrela oči, ja som už tušil, že chce pokračovať.

Neváhal som ani jednu sekundu a pritlačil si ju o sebe ešte viac. Obyčajne jemne bozky sa prehĺbili na vášnivé sekundy sprevádzajúci hrejivým pocitom pri srdci, ktorý sa vždy objaví, keď som s ňou.

Pomaly som s ňou podišiel k mojej posteli a jemne som ju na ňu položil. Romantika v atmosfére stúpala rapídne rýchlo.

Svoje bozky som presmeroval na jej krk, na čo vzrušene vzdychla.

Niečo má na nej veľmi priťahovalo. Potreboval som každý jeden kúsok jej tela, cítiť jej dotyky a ochutnať jej sladké pery.

Rukou som jej vošiel pod tričko, sekundu som čakal, či bude protestovať. To, že si dala jednu nohu okolo môjho pásu značilo, že môžem pokračovať.

Neváhal som, pomaly som jej dával tričko dole, ktoré odhalilo jej dokonalé prsia. Začal som ju bozkávať na hruď a mieril som nižšie a nižšie až k jej plochému brušku.

Zachytil som okraj jej sukne a spolu aj s jej nohavičkami som ju stiahol.

Jemne som jej ho dnu vsunul, načo sa ona prehla v chrbte. Na krk som jej robil malé cucfleky, ona ma necitlivo driapala po chrbte, čo ma nesmierne vzrušovalo.

Miestnosťou sa ozývali len jej sladké vzdychanie spolu s mojím menom, čím má prosila, aby som neprestal.

Zvýšil som na rýchlosti, po chvíli som sa do nej urobil. Na jej tvári sa objavil spokojný výraz slasti.

Len ty a ja {DraMione}Where stories live. Discover now