8. Kapitola

1K 43 11
                                    

8. Júla

Slnečné lúče prenikali cez okno priamo na moju tvár. Je to dosť otravné.

Posadila som sa a pretrela si oči.

Stále som ale mala pred očami ty vec, čo som včera videla. Bolo to strašné.

Dala som si vlažnú sprchu a trochu sa uvoľnila. Potom som sa posadila na posteľ a len tak pozerala niekoľko minút na podlahu.

Postavila som sa a vyrazila na raňajky. Bolo tu hrobové ticho. Nikoho nebolo ani len počuť. Pri stole nikto nebol. Sadla som si a ku mne prišiel s plnou misou vločiek malý škriatok, ktorý mi pripomínal Dobbyho.

„Ďakujem," milo som sa usmiala.

„Slečna byť veľmi zvláštna."

„Zvláštna? A čím?"

„Slečna sa ku Bodhiemu správať veľmi milo a seberovne."

Bodhie sa otočil a išiel niekde preč. Správam sa k nemu milo, pretože je to živá bytosť ako aj ja.

Pozrela som sa na plnú misu a z chuti som sa do nej pustila.

Išla som do izby a vytiahla som si denník.

Milí denníček,
Včerajší zážitok mi vznieslo traumu do života. Necítim sa tu bezpečné. Keby neprišiel Malfoy, neviem ako by to dopadlo. Ale zaujímalo by ma ako vedel, že som tam?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Slniečko príjemné hrialo. Jemný vánok sa mi pohrával s vlasmi. Vybrala som sa do bazéna. Odvedie ma to na iné myšlienky.

Položila som osušku ku lehátku a podišla ku bazénu. Kľakla som si a do vody som strčila ruku.

Voda bola príjemne teplá. Sadla som sa na okraj bazénu a nohy som mala ponorené až po kolená.

Po chvíľke som vošla do bazéna celá.

Vo vode sa odrážala slnko. Teplý vánok mi fúkal do tváre.

Pousmiala som sa a zavrela oči.

„Je lepšie sa pozerať na šťastnú tvár."

Pozrela som sa na dotyčného, ktorý stál na okraji bazénu. Priplávala som až ku nemu a chytila ho za lýtko. Jedným ťahom som ho stiahla so sebou pod vodu.

Vynoril sa a vlasy si uhladil do zadu.

Vyzeral perfektne.

„Nevieš sa na mňa vynadívať?" Šibalským úsmevom na mňa pozeral.

„Och, to tvoje ego," zasmiala som sa.

On si ma pritiahol.

„Čo to robíš?"

„Nechaj sa mnou unášať," pošepkal mi do ucha a ja som si omotala svoje ruky okolo jeho krku.

Svoje ruky pomaly z pásu posúval nižšie až ku môjmu zadku, ktorý jemne stlačil.

Jemne ma začal bozkávať na krk a ja som sa nechala unášať ním. Môj dych sa zrýchlil a môj tlkot srdca bol počuteľný.

Začal si značkovať môj krk. Nohy som omotala okolo jeho pásu. Pocítila som, ako sa pousmial.

Pozrel sa mi vzrušené do očí. Svoje pery obtrel o tie moje. Neváhala som a dala som mu žiadostivý bozk.

Trochu som sa odsunula od neho, ale nohy z jeho pása som dole nedala. On to hneď využil a jemne mi stlačil prsia.

Jednou rukou išiel dole. Trochu som sa zľakla.

„Uvoľni sa," rozkázal a ja jeho príkaz poslúchla.

Privrela som od slasti oči.

Cítila som, ako špičkou jeho penisu mi prechádzal po nej. Po chvíľke ho pomaly vložil dnu. Položila som si hlavu na jeho rameno a povzdychla.

„Ne-nepres-stávaj."

„Z malého roztomilé dievčatka je hneď zlé dievča túžiac po mne."

Zaryla som mu nechty do ramien a prosila, aby neprestal.

Začal zrýchľovať na tempe. Žiaľ po chvíľke sa urobil.

Odsunula som sa od neho a on mi dal malú pusu na čelo. Moje pocity boli miešané. Vyšla som rýchlo z bazéna a zabalila sa do osušky.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Milí denníček,
Zase som sa nechala uniesť ním. Mám stále nutkanie byť s ním, cítiť ho viac a viac. Moje srdce je zmätene, cítim k nemu lásku, alebo je to len falošný pocit, ktorý ma núti zastaviť rozum a používať iba srdce?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Obedovala som. Vlastne som do toho mäsa pichala vydličkou. Okrem mňa za stolom zase nikto nie je. Narcissa a jej manžel niečo museli súrne ísť vybaviť, takže budú mimo celý jeden týždeň. Nie som z toho nadšená, pretože tú budem s tým...no človekom by som ho nenazvala.

Je to diabol v tele anjela.

Vložila som vydličku so suchou ryžou do úst. Nemám chuť ani na jedlo, sama neviem, čo mi je. Možno je to tým, že som nechala, aby ma Malfoy...ani na to nechcem myslieť.

Ako som mu mohla znova podľahnúť?

To je fakt až taký neodolateľný?

Nasucho som prehltla ryžu a následne sa napila tekvicového džúsu.

Sedela som tu, ale duchom som bola nepritomná. Nech som sa snažila akokoľvek, moje myšlienky vždy smerovali len a len k nemu.

Postavila som sa od stola a do niekoho som narazila.

Pozrela som sa do jeho krásnych očí a on sa pousmial.

„Jedla si sa takmer ani nedotkla, mám na nakŕmiť?"

Čo tým myslel?

Chytil ma za plecia a potlačil má dole, aby som sa naspäť sadla na stoličku.

„Otvor ústa," milo sa usmial a pred ústami mi držal vydličku s jedlom.

Ja som trochu pootvorila ústa a on mi vložil jedlo do úst. Zatvorila som ústa a začala som prežúvať. No následne mi dal jemnú pusu na ústa.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Choval sa dnes divné. Kŕmil ma ako malé neschopné decko, ale bolo to milé. Ako keby to nebol známy Draco Malfoy, ktorý z duše nenávidí muklorodených.

A stále nevie, že nie som muklorodená, ale nechám ho v tom.

Vytiahla som svoj denníček. Rada si čítam všetky tie dni, spomínam na ne. Aj keď nie vždy boli príjemné a veselé.

Milí denníček,
zase ten nafučaný Malfoy do mňa strčil a mne vypadli všetky knihy. Začal sa smiať aj so svojími...sama neviem, či sú to jeho skutočný priatelia, ale podľa mňa sú s ním len preto, lebo majú z neho strach.

A teraz je iný, prečo?

Milí denníček,
dnes som Malfoyovi vrazila päsťou do nosa. Lepší pocit som ešte nepoznala.

Milí denníček,
Malfoy ma pritlačil k stene a syčal mi do tváre. Mala som z neho strach. Jednu nohu mal medzi mojimi stehnami.

Pamätám si, že od vtedy bol taký iný. Pri každej príležitosti sa ma drsne dotkol, akoby si chcel niečo dokázať.

Zalistovala som ďalej, jejda. Našla som prvé dni na Rokforte.

Milí denníček,
dnes idem prvýkrát na miesto, o ktorom som donedávna nevedela. Celé leto som skúšala jednoduché kúzla, ktoré mi zatiaľ všetky vyšli. Mamka aj ocko sú na mňa pyšný a mňa to viac motivuje.

Páni, na 10 rokov som bola naozaj bystrá a rozumná.

Len ty a ja {DraMione}Onde histórias criam vida. Descubra agora