15. augusta
Už prešlo 7 dní a on ma znova ignoruje.
Možno je to kvôli tomu, že som mala väčší záujem o jeho bratranca...teda myslím v hovorovom štýle, na čo sa slizolínsky princ hneval.
Veľmi sa teším do Rokfortu. Nikto mi stále neodpísal, čo ma veľmi zaráža, ale zároveň aj hnevá.
Cítim sa, akoby som im niečo urobila, poprípade urazila.
Ale jedna pozitívna vec, onedlho pôjdem od nich preč. Nieže by mi tu bolo zle, teda ak nerátam extrémne náročné emocionálne chovanie pána Draca Malfoya, tak by to boli fakt dobré prázdniny.
Ale tieto posledné dni sa naozaj správa dosť divne, pozerá sa na mňa rovnakým pohľadom ako v prvom ročníku, teda vlastne aj všetky ostatné.
Príde mi, že ma iba využil, načo sa ja naozaj hnevám, že ja hlúpa Hermiona Grangerová na to naletela na jeho krásne oči a....preboha, o čom to premýšľam?!
Moje premýšľanie aj správanie sa úplne zmenilo, kebyže mi niekto povie pred rokom, že ja budem mať niečo s Malfoyom, tak by som sa dotyčnému maximálne vysmiala do očí. A teraz? Teraz premýšľam, či moje pocity sú skutočné.
A keď si spätne v hlave pretočím všetky tie udalosti, a hlavne môj úlet v treťom ročníku, keď som nechtiac Malfoyovi uštedrila peknú ranu do nosa, človek sa nad tým aj zasmeje. Ale tie časy mi nesmierne chýbajú.
Každý deň sa upokojujem predstavou, že budem znova na Rokforte s nimi, inak by som to už dávno vzdala.
Dnes vonku sa pomerne rýchlo zatiahlo, zdá sa, že dnes bude aj pršať. Čo mi prekazí moje plány si zabehať a zaplávať.
Vytiahla som si denník, ktorému sa môžem zdôveriť.
Milí denníček,
Dnes vonku je veľmi škaredo. Harry ani Ron neodpísal, dokonca ani Ginny. Začínam mať pocit, že som niečo urobila a hnevajú sa na mňa. Onedlho sa končia letné prázdniny a ja sa vrátim konečne na Rokfort. Veľmi sa teším.
Nemám poňatia, čo ma tento rok čaká, ale dúfam, že len to dobré a že ma slizolínsky princ nebude už nikdy otravovať. Oh, zabudla som, je prefekt ako aj ja.
Našťastie ma znova ignoruje, tentoraz neviem ani prečo. Síce sa domnievam, že je to kvôli jeho bratrancovi, ale zaručiť to nemôžem. Ale na druhej strane môžem byť rada, že a každé ráno nebudí svojim hlučným správaním. Ale ak sa mám priznať, chýba mi to...
Ahojte,
tak v prvom rade onedlho príbeh končí. Nebojte sa, pokračovanie samozrejme bude.
Po Hermioninich prázdninách u Malfoya pôjde klasicky na Rokfort, čo pôjde do druhej knihy. Podrobnejšie info vám dám, keď bude oficiálne posledná kapitola tejto knihy.
YOU ARE READING
Len ty a ja {DraMione}
Romance! Pokračovanie knihy OSTAŇ SO MNOU DRAMIONE! 15+ v knihe sa nachádzajú násilne, vulgárne a sexuálne scény!!! 2. DIEL Cez prázdniny sa matka Hermiony rozhodla, že bude lepšie ak ostane na Manore. „Nechcem, aby si bol v mojej blízkosti!" „A to už pre...