23. Augusta
Posledné dni sa nič významné, alebo skôr zaujímavé nestalo. Vlastne, Narcissa išla s pánom Malfoyom ževraj na nejakú dovolenku, ale ja tomu veľmi neverím. Nevyzerajú na to, že by sa oni dvaja zniesli. Podľa mňa sú spolu iba kvôli synovi.
Malfoy ma stále ignorujue, ba dokonca som ho už dva dni nevidela. Už celých deväť dní iba prší, vždy využijem moment, keď aspoň na chvíľku prestane.
Poslala som ďalšie listy Harrymu aj Ginny, ale odpoveď som žiaľ nedostala. Začína ma to dosť štvať.
Počula som kroky za dvermi. Dobre som vedela, kto to je. Rýchlo som vybehla z izby.
„Chcem navštíviť Harryho a Rona," povedala som mu ako hotovú vec.
Na tvári ma vydesený výraz. Možno je to tým, že som naňho vybehla s tým.
„To nepôjde," povedal nezaujato.
„Ako to, že to nepôjde?! Nevidela som ich celé leto!"
„Je to nebezpečné, proste ísť nemôžeš. Uvidíš ich v škole."
„Ale..."
„Proste nemôžeš."
Bola som naštvaná, no zároveň sa mi chcelo plakať.
„Hádam nebudeš kvôli nim tu revať", pobavene sa zasmial.
„Pokiaľ nemáš skutočných priateľov, nepochopíš to," argumentovala som pokojným hlasom.
To som si aspoň myslela, znelo to, akoby som sa mala rozrevať každú chvíľku.
Moje slová ho očividne zranili viac než som očakávala.
„So spodinou sa baviť nebudem!"
Teraz jeho slová zranili mňa.
Mohla som si predsa na to zvyknúť. Nemala by som si jeho slová brať k srdcu.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bola som si dole po pohár vody. Na schodoch som ale zastala. Započula som divné zvuky.
Na chodbe bol na mol opitý Malfoy, ktorý sa snažil otvoriť dvere do svojej izby.
„Mám ti ich otvoriť?"
„N-nie, ja s-sám," snažil sa so seba dostať súvislú vetu.
„Dobre, ako si želáš," pokrčila som plecami.
„O-otv-vor ich."
Hlasne som si povzdychla, ale dvere do izby som mu otvorila.
Keď som si všimla, že už nevládzem ani stáť na nohách, položila som pohár na zem a chytila ho.
Pomaly som s ním išla k jeho posteli, na ktorú sa zvalil ako balík zemiakov.
Dala som mu dole topánky a zakryla ho.
„H-Her-rmion-na?"
Prekvapene som sa naňho pozrela.
„Želáš si ešte niečo?"
„Aby si ma milovala..."
YOU ARE READING
Len ty a ja {DraMione}
Romance! Pokračovanie knihy OSTAŇ SO MNOU DRAMIONE! 15+ v knihe sa nachádzajú násilne, vulgárne a sexuálne scény!!! 2. DIEL Cez prázdniny sa matka Hermiony rozhodla, že bude lepšie ak ostane na Manore. „Nechcem, aby si bol v mojej blízkosti!" „A to už pre...