2. Júla
Zobudila som sa na svetlo prenikajúce do mojej izby rovno na moju tvár. Rýchlo som si paplónom zakryla celú hlavu.
„Sakra aj so slnkom!" Zavrčala som a rýchlo sa posadila.
Pozrela som sa na hodinku, ktoré ukazovali skoro osem hodín. Asi by bolo vhodné už vstať.
Rýchlo som urobila rannú hygienu a obliekla som si biele tielko a čiernu sukňu. Učesala som si vlasy a vyšla z izby.
Na schodoch sa zastavila Narcissa
„Dobré ránko, Hermiona. Dúfam, že som ťa nezobudila."
„Nie, zobudilo má svetlo," pousmiala som sa.
„Chcela som sa ťa už včera spýtať, ale zabudla som na to. Plávaš rada? Lebo ak áno, za domom je bazén, kľudne si môžeš ísť zaplávať," usmiala sa na mňa.
„Ďakujem."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Po raňajkách som sa išla pozrieť za dom.
„Páni, ten bazén je ale obrovský."
Poobede si pôjdem určite zaplávať. Mám šťastie, že som si tie plavky nakoniec zobrala.
Vošla som naspäť do izby. Hodinky ukazovali desať hodín. Je divné, že som ešte Malfoya nevidela.
Odrazu niekto zaklopal na dvere.
„Hermiona, nechceš si urobiť nejaké tie ženské veci?"
„Prečo nie."
Išla som za Narcissou. Vošli sme do veľmi peknej miestnosti.
„To je nejaká kozmetická miestnosť?"
„Áno, dalo by sa to tak nazvať."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Celý čas sme si robili rôzne účesy, lakovanie nechty alebo líčili. Robili sme proste ženské veci.
„Vždy som chcela mať dve deti. Ale už mať nemôžem."
„Prečo?"
„Keď som porodila Draca, onedlho som znova otehotnela. Bola som tehotná necelý mesiac, keď jeden zo stúpencov veď-vieš-koho na mňa použil jednu z neodpustiteľných kúziel. Vtedy som potratila a stratila aj tým plodnosť," hovorila to tak bezmocne. Akoby ju to trápilo aj po tých rokoch.
„Moja sestra to mala ale horšie, videla smrť vlastného dieťaťa. Síce sa nemôže doteraz z toho spamätať, stále je mu verná."
„Prečo jej to urobil?"
„Pretože on chcel, aby ženy rodili len mocných mužov. Ona však porodila dievča."
„Muselo to byť hrozné."
„To aj bolo, stále neverím, že v tvojich žilách koluje jeho krv."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ako som aj sľúbila, po chutnom obede som išla ku bazénu. Bolo tam už pripravené lehátko. Natrela som sa opaľovacím krémom. Sadla som si ku kraju bazénu a namočila si nohy.
Voda bola príjemne teplá.
Odrazu má niekto strčil do vody. Utrela som si oči a pozrela sa na vinníka.
„Sakra, Malfoy!!! Si normálny?!"
„Ale nebuď taká, Grangerová. Trochu srandy musí byť, nemôžeš byť stále taká vážna," uškrnul sa.
„Čo tu robíš?"
„Čo asi, prišiel som si zaplávať."
Skočil do vody a začal plávať od jedného kraja až ku druhému.
Vyšla som z vody a sadla som si na lehátko. Slnko mi svietilo do tváre, predlaktím som si zakryla oči.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Pootvorila som oči, ostala som prekvapená, keď mi do očí nesvietilo slnko. Nad mojich lehátkom bol slnečný dáždnik.
Kto to mohol sem dať?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dala som si rýchlu sprchy. Trochu ma aj opálilo.
Sadla som si na posteľ a vytiahla som si denník. Ja viem, že som na to stará, ale rada si ho píšem. Aspoň niekomu sa môžem zdôveriť.
Milí denníček,
tento deň rýchlo ubehol. S Narcissou som si lakovaná nechty, robili sme si navzájom účesy a maľovali sme sa.
Potom som išla si zaplávať a objavil sa tam ten slizký had. Surovo má strčil do vody........~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bolo už skoro sedem hodín večer. Akurát sme večerali. Dnes som nevidela ešte pána Malfoya.
Malfoy si spokojne naberal jedlo a vkladal ho do úst a Narcissa sa v ňom väčšinou iba hrabala a málokedy dala niečo do seba.„Hermiona, zajtra k nám príde návšteva. Bolo by vhodné sa obliecť formálne, nejaké pekné šaty. Môžme sa potom spoločne namaľovať a upraviť si vlasy," usmiala sa na mňa
„To by bolo fajn."
Vybehla som hore do izby.
Ľahla som si do postele a zobrala do rúk knihu, ktorú mám od včera len rozčítanú...
YOU ARE READING
Len ty a ja {DraMione}
Romance! Pokračovanie knihy OSTAŇ SO MNOU DRAMIONE! 15+ v knihe sa nachádzajú násilne, vulgárne a sexuálne scény!!! 2. DIEL Cez prázdniny sa matka Hermiony rozhodla, že bude lepšie ak ostane na Manore. „Nechcem, aby si bol v mojej blízkosti!" „A to už pre...