V půlce ledna se Stefany a Tom opravdu sblížili. Tedy Stefany si na něj začínala zvykat. Zvykat si na jeho pozornost, obdarovávání, náklonost a lásku. I když se občas zapovídala s Brumbálem, který tvrdil, že si není jistý jestli Tom k ní něco cítí. Ano občas mývala pochybnosti ovšem Tom je vždy zahnal něčím nečekaným. Točil se okolo ní, jako sluha okolo své paní.
Jednou k večeru si, ale o něm udělala definitivní obrázek. Obrázek, který zklamal, a donutil jít ve stopách svých rodičů. To co udělal nečekala. Byla zklamaná, a ještě víc když to chtěla říct a nikdo jí to nevěřil. Musela jít za Brumbálem, to byl jediný kdo jí to mohl věřit. Jediný kdo by byl na její straně.
Šla chodbami a najednou za sebou zaslechla šepot. Připravila si hůlku a zrychlila krok. ''Stefany, počkej to jsem já. '' zakřičela na ní Vanessa. ''Co je? Musím za Brumbálem. On jediný tu má totiž rozum.'' oznámila jí a schovala hůlku. ''Jo.. To je mi jasný, a taky mi je líto Rogera. A tak chci aby jsi věděla že jsem na tvojí straně. A půjdu s tebou do všeho. Chci se taky pomstít.'' vysypala ze sebe náhle a podala Stefany tuku. ''Za Rogera'' dodala ještě a potřásla si se Stefany rukou.
--------------
Došli ke dveřím Brumbálova kabinetu a menší tmavovláska zaťukala na dveře. Ozvalo se tiché dále a děvčata vstoupila dovnitř. ''Dobrý večer, pane profesore.'' ''I vám dámy, posaďte se.'' odpověděl jim na pozdrav a pokynul jim aby se posadili.
''Zrovna jsem postavil na čaj, dáte si?'' zeptal se zdvořile a postavil se ze židle. ''Rády si s vámi dáme čaj, pane. Jsme tu, kvůli-'' ''Kvůli Tomovi? Počítal jsem s tím, že Rogerevi něco udělá.'' skočil jí do řeči. ''Ano.. Já si myslela, že se změnil, co máme dělat?'' zeptala se Vanesa skoro zoufale, bylo to protože už měla jen tetu a jeho. ''No já vám budu dodávat soukromé hodiny. Aby jste se mohli bránit. Protože nás teď čekají velmi kruté časy. Teď si vypijte čaj, já půjdu za ředitelem a pak dořešíme okolnosti.'' řekl, máchl hůlkou a oběma děvčatům se na stole před nimi objevili hrnky plné horkého čaje.
-----------------
Potom co dokončili rozhovor s Brumbálem se měli vrátit na kolej, ale Stefany se vrátit nechtěla. ''Počkej.. Nechceš přespat u Terezy v Mrzimoru? Dneska se mi zpátky nechce. Tuším že by se něco přihodilo.'' řekla Stefany a tušila správně.
.........
Tom byl vytočený do nepříčetnosti, kvůli jeho lásce. Ona ho zklamala. Postavila se mu. Odkryla kletbu, kterou seslal na toho ubožáka. Na tu špínu. Zuřil. Čekal až příjde, aby si to sní mohl vyřídit.
Přešlapoval z místa na místo. Avery, který se do Stefany zamilovával čím dál více ho sledoval. A tušil, že bude zle.
''Jak mohla? Jak se mohla postavit mezi mě a tu špínu? Řekni něco Avery.'' bručel jako starý medvěd. ''No můj pane, sám nevím. Ale tohle jste měl očekávat. Konec konců měla být podle klobouku v Nebelvíru. Ale kvůli Vanesse si vybrala Zmijozel. Tudíž jsme měli počítat že se vám časem postaví.'' řekl Avery a začal uvažovat nad tím co Tom vyvede.
Tom zmlknul a rty stáhl do úzké linky a probodl ho pohledem. Ovšem po chvíli si uvědomil že má pravdu. Čekal na ní dál, ale marně. Děvčata byli na cestě do Mrzimorské koleje.
...........
''Ahoj Holky, pojďte dál.'' Obě jí přikývli na pozdrav a vešli do jejího pokoje. ''Můžeme tu přespat?'' zeptala se Vanessa a Tereza jim s úsměvem přikývla.
Nechal dívky ať si u nich hodí sprchu. Pak jim se svou spolubydlící půjčila nějakou košilku a všechny šli spát.
Až na Stefany ta usnout nemohla, protože jí bylo Rogera líto. Jak na něj mohl použít Cruciatus? Proč? Jen protože jí Roger vyznal lásku? Vždyť ho odmítla ne?
Jedním si byla jistá to temno o, kterém Valerij mluvil byl on. Byl to Tom. Myslela si že mluví o Grindelwaldovi, ale ne. On mluvil o Tomovi.
Tak a tady se budou ještě dít věci. Vzhledem k okolnostem. Zeptám víte proč se těch hodinkách říká, že zaručují dlouhověkost, a že v určitém věku se vám čas zastaví? A budete vypadat pořád stejně? Valerijovi bylo 38 let když se mu zasekli. Proč se to o nich říká? Znáte tu teorii? Jsem zvědavá na vaše odpovědi. -Vaše Maya
ČTEŠ
Secret girl
FanfictionStephany Lionelová, studentka zmijozelské koleje v Bradavicích. Je to v celku obyčejná čarodějka, ovšem její rodina, kterou nestihla poznat byli po staletí strážci. Ona se o tom dozví jednoho dne od profesora Brumbála, který si všimne jejích schopno...