15- Proč?

91 1 0
                                    

Druhý den brzy ráno si dívky museli zajít na svou kolej pro pár svých věcí. Schválně vstávali brzo, aby se s nikým nestřetli, ale bohužel se jejich přání nesplnilo. Vešli do společenské místnosti, kde seděl Riddle, Avery a Lestrange. 

Ihned jak jí Riddle spatřil prudce vstal z pohovky a rychlým krokem k nim došel. Zastavil se těsně před Stefany, ale jeho chladný pohled mu moc dlouho nevydržel. Protože jen co se jí podíval do očí, topil se v nich. Ovšem hned co v nich poznal skrytou nenávist, jeho obličej ztuhl. 

''Proč si se do toho pletla? Jak si se proti mě mohla postavit? Ty která měla být při mě-'' chtěl pokračovat, ale Stefany mu skočila do řeči. ''To mi chceš říct, že kdyby si ho zabil, tak bych při tobě měla stát?'' odmlčela se, zhluboka se nadechla a pokračovala. ''Já jsem si myslela, že si se změnil. Ale spletla jsem se. Ty se nikdy nezměníš. Pořád budeš ničit a týrat lidi kolem sebe. Ty totiž nic jiného neumíš. A víš co lituju toho, že jsem tě kdy milovala!!'' řekla mu bez servítek a spolu s Vanessou zamířila do pokoje.

''Zvolila sis stranu Stefany. Jaká škoda. Mohla si vládnout, ale ty raději odporuješ.'' volal za ní, ale ona ho okázale ignorovala. 

------------

Ihned jak vešli do pokoje Stefany udělala definitivní rozhodnutí. Půjde proti němu, i kdyby ho měla zabít. Bude na straně Brumbála. 

''Potřebuju si promluvit s Valerijem. Nechceš tu zůstat, taky? Nechci aby ti něco udělal.'' zeptala se Vanessy, která jí přikývla. 

Poklepala na hodinky, ze kterých se následně vinul šedavý kouř. O pár vteřin později před ní stál Valerij. ''Co pak moje milá potřebuje?'' zeptal se a své pronikavě modré oči zaměřil i na Vanessu, která seděla vedle Stefany. ''Chci vidět co se stalo. Celkově jak s Tomem tak co bude dál. Vím že to víš, strýčku. '' odpověděla mu a on pouze přikývl. 

''Tak pojďte dámy. Chyťte se mě za ruku.'' řekl jim a jen co se ho chytli zmizeli v oblaku šedo-modro-zeleného kouře do hodinek. 

........................................................................ 

Příchod toho, v jehož moci je porazit pána zla se blíží... Narodí se těm, kteří se mu jíž třikrát postavili, na samotném sklonku sedmého měsíce roku..... a Pán zla ho poznamená jako sobě rovného, on však bude mít moc, jakou sám pán zla nezná.... Proto jeden z nich musí zemřít rukou druhého, neboť ani jeden nemůže žít, jestliže druhý zůstává na živu.. Ten v jehož moci je porazit pána zla, se narodí, až sedmý měsíc bude umírat. 

Zazněla věštba z křišťálové koule a dívky i Valerijem se vrátili zpět. 

.................................................

''Takže z Riddla bude Lord Voldemort. A ten chlapec se bude jmenovat Harry? Což znamená že ho musíme ochránit. Co navrhuješ Valerij?'' zeptala se Vanessa a stočila k němu pohled. ''Navrhuji, aby jste co nejrychleji odtud odešli a kouzla se doučili samostatně. Bude to lepší pro jeho zastavení. A jen tak mimochodem Brumbál s tím taky počítá. Takže co takhle dnes večer?'' zeptal se a obě dívky vykulily oči. 

''Nuže dobrá, ale jak to chcete udělat? Vždyť do jeho narození zbývá spoustu času. Kde se jako schováme?'' vyzvídala Stefany. ''No zatím byste mohli být v Rumunsku. A mimochodem, hodinky ti přestanou počítat čas v pět a třiceti. Takže i když ti bude třeba sto-padesát, pořád budeš ve formě a pořád budeš vypadat mladě. '' konstatoval a než se ho dívky stačili na něco zeptat zmizel. 

''No perfektní... Co teď?'' zeptala se Vanessa. ''No půjdeme na snídani a do večera vymyslíme plán útěku potom se stavíme pro Rogera a zmizíme.'' konstatovala Stefany a obě i jejich školními taškami se vydali na snídani. 


No takže asi takhle... V příští kapitole to bude zajímavější.. Jinak vám mockrát děkuji za vaše všechny přečtení.. Jsem vám moc vděčná. Tak zítra papa.....  -Vaše Maya

Secret girlKde žijí příběhy. Začni objevovat