9

102 2 0
                                    

Druhý den po nalezení kapesních hodinek, se Stefany cítila divně. Chtěla vědět proč jí její teta zatajila. Proč se toho nemohla dopídit dříve, proč až teď. Vždyť nevěděla nic. Neuměla nic, z toho co viděla v knize. A stále sama nevěděla jak její rodiče zemřeli. 

''Kde jsi byla celý včerejšek?'' oslovil jí známý hlas za ní. Když se otočila uviděla Toma, který na ní dost podezíravě hleděl. ''Do toho ti nic není Riddle. A teď když mě omluvíš ráda bych se šla věnovat svým záležitostem. '' řekla jakoby bez menší známky citu a chtěla odejít. Jenže jí v tom zabránila Tomova ruka, která jí chytla za tu její. ''Proč si ke mě najednou tak chladná? Promiň mi, nechtěl jsem být hrubý. '' řekl už něžněji, ale pohledu se od ní nedočkal. ''Jistěže, nic se neděje. Nejsem chladná, jen mám starosti. '' odpověděla a on rezignovaně pustil její malou ruku. 

-------------------------

Došla do pokoje a začala psát dopis, dopis pro svou tetu. 

Milá tetičko, 

přeji ti krásné Vánoce. Tento rok je chci strávit tady v Bradavicích. Už jen protože jsi lhala. Lhala jsi mi o mém původu. O mých rodičích. Nikdy jsi nechtěla říct, kdo byli, jak žili. Dokonce i jejich jména jsem se dozvěděla až včera od Valerije. A ten je pro v podstatě cizí. Řekni mi jedno musela jsem to dozvědět z knihy, kterou mi dal Brumbál? Řekneš mi už konečně pravdu nebo budeš lhát dál? I když už to vím chci to vědět od tebe. 

tvá neteř Stefany Lionelová 

Když ho dopsala, vložila ho úhledné obálky a odešla ho odnést do sovnice. 

------------------

Vycházela zrovna schody nahoru, když potkala Averyho, který hned jak jí uviděl sklopil pohled a dělal, že tam není. I když to pro bylo velmi těžké. Tom totiž nebyl jediný kdo Stefany miloval. ''Ahoj Avery, dneska to bude bez lichotek?'' dloubla si do něj a on se na chtě nechtě otočil a hned si všiml jejího nového sestřihu a jak jí to zase sluší. ''Ahoj Stefany, promiň já bych ti moc rád říkal od rána do večera jak jsi úžasná a krásná, ale on mi to zakázal.'' oznámil a nasucho polkl když k němu udělala pár kroků. ''Co tím myslíš? To se mnou už neprohodíš ani pár slov?'' zeptala se a nakrčila obočí. ''Já ti to říct nemůžu. N- nenuť mě.'' to už začal koktat, protože její blízkost ho přímo elektrizovala. 

''Byl to Tom, že? Co si to dovoluje. Nemůže ti nic zakazovat, odkopávám tě přece sama.'' oznámila a když chtěl odejít, aby se vyhnul dalšímu kontaktu mezi nimi. Ona ho zastavila. Položila mu ruku na rameno a on se lehce oklepal. ''Ach, Merline, proč mi to pořád děláš. Může mi to zakázat, slyšíš může. A i když tě pořád miluju, tak on tě miluje dračí láskou, tou nejžárlivější. To to pořád nechápeš! I kdyby jsi chtěla, a já vím že nechceš, tak já se tě nesmím dotknout a ani s tebou promluvit. Proto že ty jsi prý jen jeho.'' odmlčel se a přiložil své teplé dlaně, teplé protože je měl v kapse, na její studený obličej. Jeho zorničky se rozšířili a pomalu se k ní přibližoval a když už byl jen pár centimetrů od jejího obličeje. ''Ale víš ty co, je mi jedno co se mi potom stane. Aspoň jednou bych to chtěl udělat.'' dokončil šeptem a první váhavě, ale pak dost vášnivě jí políbil. 

Ona chtěla protestovat, ale nakonec, líbal zatím nejlíp. Líbali se ve vášnivém rytmu. A když se odtáhl tak si ho ona přitáhla na zpět a on neprotestoval. Z jejího obličeje přesunul dlaně na její boky a pořádně si jí k sobě přitiskl. Už to nemohl vydržet a nadzvedl jí tak aby jí potom mohl posadit na římsu. Přitiskl si jí více až cítila jeho rozkrok, který už byl skoro v pozoru. Své rty přesunul na její krk, který líbal a sál, tak vášnivě, že by z toho mohla vybouchnout celá sovnice. Ona potichu vzdychla a kousla ho do ucha, na což on zavrávoral a s těží se od táhl. ''N-n-ne t-to já nemůžu, i když je to lákavé. '' Poté jí pomohl dolů, ale ona mu dala pusu na tvář se slovy: ''Možná by nám to i klapalo, kdyby si se choval normálně. Avery..'' poté zvedla svůj dopis, který dala nejbližší sově, které řekla kam ho má donést a rychle odešla pryč. 

Avery tam zůstal stát a přemítal si celou situaci co se stala. Chtěl jí, ale nemohl s ní být. Chtěl jí stejně jako Tom. Stejně jako Roger, který každý večer skládal básně. 


Tak toto je trochu z jiného odvětví, ale snad vám to bude stačit. Jinak Tom se taky začne pěkně vybarvovat. - Vaše Maya

Secret girlKde žijí příběhy. Začni objevovat