Bu fotoğraftta gördüğünüz kişiler Aslıhan Güner Kılıç ve İsmail Demirci bilmeyenler için.
🔝1. Bölüm
Günün birinde Zehra uyanır ve kendine küçük bir kahvaltı sofrası kurup kahvaltısını yapar. Sonra hemen hızlı bır şekilde sofrayı toplayıp bulaşıklarını yıkar ve arkadaşı hatta kardeşi olarak gördüğü Nilayı arar.
__ __ __ __ __ __ __
Nilay: Alo canım.
Zehra: (heycanlı) Hah Nilay bugün yine her zamanki gibi bana geliyorsun ve caanım dizimizin kalan işlemlerini tamamlıyoruz. Sonra da İsmail ve Aslıyı başroll için ikna etmemiz lazım.
N: (güler) Şş aloo kızım bu ne hız yaa. Bi dur bi soluklan.
Söyle bakalım ne gördün yine rüyanda hıh? Hayırdır inşallah sabah sabah.Z: Hayır hayır. (iç çekerek) Neyse Nilay sen bi bize gel sonra anlatırım sen hele önce bi gel. Acele et ama ben kahvaltımı yaptım bile.
N: Tamam tamam bende hemen bulaşıkları toplayıp grliyorum. Hadi görüşürüz öptüm.(öpücük atar)
Z: Tamam canım görüşürüz.(opücük atar)
__ __ __ __ __ __ __
Nilay zile basar. Zehra da bir kaç abur cubur hazırlamış, çayda pişirmişti.
Z: Hah hoşgeldin canim.
(Sarılırlar)
N: Hoşbuldum Hoşbuldum.
(Beraber otuma odasına geçerler.) Ee anlat bakalım..
Ne gördün rüyanda?Z: (gülümser) Aslıhan ve İsmail evleniyordu.(Nilay yüzünü asar)
N: Bu muydu yani kızım bu muydu. Okadar merak edip acele etmemin sebebi bu muydu! (Zehranın ağzı açikta kalır)
Z: Ne demek bu muydu Nilay ya. Aslıyı 7 ve isoyu 6 senedir tanıyorum. Üç sene evvelde onları bir türlü tanıştıramadım yaa.(üzülür) Birbirilerine çok yakıştırıyorum biliyorsun. Hem mimikleri bile benziyor ya bukadarı da olamaz. Her ne kadar onları beraber yan yana görmesem de, Aslının ismailin kız hakiymiş te İsmail de Aslının erkek haliymiş gibi geliyor bana. Birbirilerine çok benziyorlar.
(Bunları duyduktan sonra Nilayda Zehranın haklı olduğunu fark eder)N: (dizlerinin üzerinde birleştirmiş olduğu ellerine bakar) Tamam galiba haklısın.(az önce dediklerinden pişman olup Zehranın dediklerine onay vererek kurar bu cümleyi)
Z:(ciddi) Ay tabiki haklıyım Nilay'cım! Her zaman ki gibi..
Neyse tamam bu dediğini duymamazlıktan geliyorum hadi asma şu suratını da arayalım artık şu yeni partnerleri.
(Nilay başını kaldırıp ona gülümseyen Zehraya bakar ve ona sarılıp yanağına bir öpücük bırakır)N: (gülümser) Ben de seni çok seviyom Zehramm.
(Zehra neredeyse hiç duyulmayacak şekilde he he der Nilayın dediklerine)Z: Oof tamam tamam cıvıma hemen de bir an önce tamamlayalım şu işi.
N: Bak ya ben burda gelmişim sana sarılıyom, öpüyom hatta seni çok sevdiğimi bile diyom ama sen karşılık bile vermiyon yau..(yüzünü asar)
Z: Amaan sanki bilmiyon benim seni, seni beni sevdiğinden daha çok sevdiğimi.
(Nilay tekrardan gülümser)N: Ha şöyle. Yine oyunuma geldin ama çaktırma ha
(ikisi de güler)
Tamam hadi ara bakalım yeni Yıldızımızı da ikna edek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Set aşkı 'İsAs' 🔞
RomanceHALVET İÇERİR 🔞❗ Bu iki oyuncunun çok sevdikleri Zehra denen arkadaşı sayesinde birbirilerini taniyor ve aynı dizide başroll olarak rollerini alıyorlar. (Oyuncu) Aslıhan Güner ve İsmail Demirci sette ilk defa birbirilerini yakından tanıdıklarından...