İYİ OKUMALAR OKUYUCILARIM
İNŞALLAH BEĞENİRSİNİZ
✨🦋✨❤️✨🦋✨
8.BÖLÜM
Sete varırlar. Hemen karavanların'da üstlerini değiştirip saç ve makyajlarını yaptırırken bir yandan da sahneyi öğrenirler. İsmail'in işi bittikten sonra sahnesini çalışmaya devam eder
O sırada Nilay kapıyı tıklayıp
içeri girer.N: Evet İsmail beraber sahneyi öğrendiniz mi?
- Yoo öğrenmedik ben
burda tek öğreniyorum.- Tamam sen bi 10 dakka daha öğren ben de bi Aslıla konuşayım sonrada sen ona git ve biz hazır olana kadar çalışın çok değil 15 20 dakka sadece
- Tamam bende zaten
ezberledim sayılırAslının karavanına gider
Zehrada ordadır.N: Hıh, geldim geldim
(yanlarına oturur) anlat hadi 10 dakka sonra İsmail gelecek provanızı yapacaksınız.
- Yine mi ya siz niye onu her öpüşme sahnemizde onu benim karavanıma yolluyorsunuz ya zaten bana aşık olmuş heralde her seferinde kabul ediyor
Z-N: Nee! Aşık mı
- Ş-şey evet yani sizi bunu demek için çağırdım. Ben dün işten sonra İsmailleydim tüm gün
N: Ne yaptınız hııhh anlat anlat çekinme önce o mu öptü sen mi
- Nilaay saçmalama ben niye adamı öpeyim zaten elli tane prova yaptırıyorsunuz bana.. neyse kızlar size bir şey dicem ama ciddi olun.
Biz dün bir az gezdikten beni evine davet etti..-Z: Çüş
- Ya Zehra ciddi olun dedim bi sözümü kesmeden dinleyin..
Ben de tamam dedim sonrada evine gittik işte Netflixten korkuç bir film izlemek istedi bende korktuğum sahnelerde arada saçma saçma hareketlerim olduğu için başta kabul etmemiştim ama sonra suratını asınca kabul ettim... Filmi izlerken ben koltuğun uçuna oturmuştum abur cubur yerken İsmailin yavaş yavaş bana yaklaştığını hissettim ama kafama takmadım sonra birden korku sahnesi gelince İsmaile sarıldım öylece de uyumuşuz. Uyandığımda onunda uyandığını fark ettiğim de yatma rolu yaptım, bana sımsıkı sarıldı saçımı kokladı ve yüzümü sevdi hala inanamıyorum ya resmen bana uyurken bile çok güzelsin dedi bana "bembeyaz pürüssüz tenin, kaşların, bırnun çok güzel dedi."dediği her yerime dokundu...(utanır) h-hatta sonra elini d-dudağıma götürdü rekrar konuşmaya başladı "ama en çok o dolgun bir o kadar da pamuk gibi yumuşacık olan o dudakların"dedi. Sizce bunları bana söyleyen adam bana aşık mı değil mi. Hatta durum bunları boş vereyim.. Bana makyajşa yattığım tipime çok güzelsin dedi sonrada makyajımı silip yanına gittiğimde "makyajsız bile çok güzelsin" dedi inanamıyorum yaa bunları anlatırken kendim dahada fark ettim bu adam bildiğin bana aşık başka bir açıklaması yok.N: Sen de dedin o sana okadar iltifat etmiş peki sen ne yaptın?
- Ben kendi odama giderken vedaşaştık orda da bi y-yanağından ö-öptüm teşekkür niyetinde yani. (kızarır)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Set aşkı 'İsAs' 🔞
RomanceHALVET İÇERİR 🔞❗ Bu iki oyuncunun çok sevdikleri Zehra denen arkadaşı sayesinde birbirilerini taniyor ve aynı dizide başroll olarak rollerini alıyorlar. (Oyuncu) Aslıhan Güner ve İsmail Demirci sette ilk defa birbirilerini yakından tanıdıklarından...