Part 5

1.3K 36 2
                                    

TAM YOL İLERİ
İYİ OKUMALAR ♥️

5.BÖLÜM

Herkez sabah kalkıp kahvaltıya iner. Zehra herkeze bugün çekim olacağını söyler ve böylece süprizi söyşemiş olur.

Çekim yerlerine giderler. Sıra Kuzeyle Yıldızın sahnesine gelir.

🎬

Y: Defol kuzey defol bırak artık peşimi. 20 yıl önce kaçtığın yere
geri dön.

K: Ben senden kaçmadım yıldız ben sadece seni kardeşim olarak gördüm. Ailemiz de beni senle zorlana evlendirmek isteyince de seni istemiyorum diyemedim çünkü seni üzmek istenedim seni kardeşim yerine koyuyordum ben Yıldız. Sadece sen beni abiden daha ötesi olarak görmüşsün.

Y: Sus ula suuus!

K: Ama şimdi (kuzey yıldıza yaklaşır o güzel kıpkırmızı saçlarını geriye atar) bende sana aşık oldum. Seni 20 yıl önce terk ettim ama şimdi 20 yıl sonra seni ilk gördüğümde sana tutuldum İlk günden beri.
(dahada yaklaşık fakat yıldız geri çekilir)

Y: Yalan söylüyon işte yalan söylüyon! Sen beni 20 yıl önce de sevmedin şimdi de sevmiyon! Sen beni hiç sevmedin Kuzey hiç bir zaman da sevmeyecen. Senin sandığın bir anlık heves sadece.

K: Ne bir anlık yalanı, ne hevesi yıldız ya eğer sana aşık olmasam sana bukadar yaklaşır mıyım! (yıldıza doğru adımlar atar yıldız da geriye doğru adımlar atar) Bukadar çabalar mıyım seni istediğim için. Aşık olmayan hiç biri bukadar uğraşmaz biri için amacı ne olursa olsun ama ben artık dayanamıyorum yıldız ben senin gibi sabırlı biri değilim ben senden ayrı kalamıyorum.

Y: Kuzey nabıyon git burdan yaklaşma bağa elimden bir kaza çıkacak yoksa!
(Sırtı duvara değer)

K: Sen bana kıyamassın ki.

K: O niye miş. Sen kimsin ki ben sağa kıyamiyacam.

K: Hala aşık olduğun adamım.

Y: Nee!

K: Sana çok aşığım Yıldız çok!
Hocam şimdi nasıl dı?
Tam yaklaşırken duruyor muyuz?

Z: Evet aynen öyle. Ben o zaman kestik diye bağırırım.  Hadi seni çoktan devam edelim Kayıt!

K: Seni çok seviyorum Yıldız çok.(Kuzey Yıldıza okadar cok yaklasır ki aralarında bir nefeslik boşluk kalır)

Z:Kestik! (ayrılırlar)

...

Dörtlü Otelede hep beraber akşam yemeği yerler.

İ: Zehra ben bi seninle konuşa bilirmiyim yemekten sonra?

- Olur bende seninle konuşacaktım zaten ama
bizim odada konuşalım.

- Tamam

N: O zaman Aslı bana bi kahve ısmarlarsın artık dimi?

Set aşkı 'İsAs' 🔞 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin