K; Cezam olsun da,
(kadını belinden sıkıca kavrayıp kendine çeker)
yeterki senin elinden olsun.Adam Pınar'ı tezgah ile arasında sıkıştırıp sertliğini ona bastırır.
Kadın anında gözlerini yumup derin bir nefes alır.P; Kaan yampa şunu bir kere de yapma! Çocuklar var görecekler şimdi. Civciv gibiler ötüyorlar hemen herşeyi. H-hem.. ben s-sinirliyim sana. Cezan da yeter ki benim elimden olsun diyorsun da bakalım çektikten sonra da aynı şeyi diyecekmisin.
Kaan kadının saçlarını kulağının arkasına sıkıştırıp, kulağına kısık sesle konuşur.
K; Sabırsızlıkla okuyorum.
Birden çocukların sesi duyulur, Pınar adamı hızla kendinden uzaklaştırır ve adam beklenmedik harekete neredeyse yere büşer.
K; Ne oluyor yaa. Az daha yere düşüyorum bu ne güç? Bu gücünü birde yatakta kullansa-
P; (uyarma amaçlı öksürür) ÖHÖM..KAAN!
Kadın sinirle gözlerini büyütüp adama bakar ve odaya yeni giren çocuklara işaret eder çaktırmadan.
Berk; Ya baba hemen gelecek dedin gelmedin.
P; Hemen gelecek demedim..
Çocuklar gider, Kaan kadının bileyinden tutup yan odaya çekiştirir ve arkasından kapıyı kilitler. Kadını anında duvarla arasına alır ve tekrar sertliğini kadına bastırır. Ani hareketle elini kadının eteğinin altına sokar ve kadınlığını okşar.
P; Kaan..
Kadının nefesi titriyordur. Adamın elini çekmeye çalışır ama beceremez. Adam bu sefer elini kadının iç çamaşırının altına sokar ve daha sert okşamaya başlar.
Pınar ister istemez sessizce inler. Tahrik olmuştur. Bu durum ise Kaanı de çok tahrik eder. Adam hızlandıkca kadının bacakları titremeye başlar ve neredeyse bacaklarının üzerinde duramaz hale gelir. Bunu fark eden Kaan gülümser ve kadını yatağa yatırıp iç çamaşırını çıkarır.
P; Yapma çocuklar bekliyor, dur!
(Söylenmesine rağmen kaçmaz)Adam kadının üzerine çıkar, kadın nefes nefese iken adamla göz göze gelir.
Kaan Pınar'ın kadınlığını okşamaya başlar ve onun anında dudağını ısırıp başını geriye atmasına sebep olur.İ; Bu hareketine bayılıyorum be kadın.
Aslının boynuna yapışır, hemen sonra aşağıya doğru ilerler ve başını kadınlığıma gömer. Kadın altında kıvranıyır ve ağzından küçün iniltiker çıkarır.
İsmail Aslının klitorisini sertçe emip çeker ve bırakır.A; (nefes nefese)
Delirtiyorsun beni be adam.Adam tekrar yukarı çıkar ve kadınla göz göze iken konuşmaya baslar. Eli de kadınlığımdadır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Set aşkı 'İsAs' 🔞
RomanceHALVET İÇERİR 🔞❗ Bu iki oyuncunun çok sevdikleri Zehra denen arkadaşı sayesinde birbirilerini taniyor ve aynı dizide başroll olarak rollerini alıyorlar. (Oyuncu) Aslıhan Güner ve İsmail Demirci sette ilk defa birbirilerini yakından tanıdıklarından...