En soldaki kuzeyin (İsmail Demircinin) küçük kızı Mine (Aslıhan Kapanşahin), yanındaki ortancı kızı Gökçe(Nilsu Berfin Aktaş), en sağdaki en büyük kızı Feride(Gizem Güneş) ve son olarakta Kuzeyle Yıldız (Aslıhan Günerim) var gördüğünüz fotoğraf'ta.
(Dizi'yi izlemeyenler/bilmeyenler için di)İyi okumalar
♥️3. BÖLÜM
Herkez sofraya oturmuş İsmaili bekliyorlar...
Z: (Saatine bakar) Nerde kaldı bu adam ya daha ilk gününden geç kalacaksa da ne bileyim yani.
N: Zehra az sabırlı ol gelir şimdi, ne acele böyle?
Z: Birazdan söylerim de bir an öncr aşağı inmezse geç kalacaz.
(sabırsızlanır) Ay yok ben gidip kaldırayım şunu yoksa aşağıya inecek hali yok bunun zaten telefonunuda açmıyor.N: Haa doğru ya bi süprizimiz vardı. İyi sen git kaldır onu. Yedek anahtarı bendeydi, dur vereyim.
(3 dakika sonra)
Z: (zile basar) İsmail aç şu kapıyı...(cevap gelmez) hala uyuyormusun sen ya?! Bak kapıyı açıyorum haa ona göre.
(yine cevap gelmez. Kapı'yı açaıp İsmaili arar.)
İsmail? Sen neden yatağında yatmamışsın?
(İsmail hâlâ uyuduğu için Zehraya cevap veremez) hâlâ uyuyor bide..(etrafa bakınıp onu uyandırabilmek için İsmail'in her zaman evinde bulunduğu beyzbol sopasını arar fakat o sırada açık olan televizyonu görür, sadece Aslıhanın fotoğrafşarını görünce iyice düşünür)- FLASHBACK -
İsmail odasına girer girmez duşa girip kendine rahat birşeyler giyer ve kendine büyük bardağa su doldurup televizyonu açar. O sırada aklına Aslıhan gelır ve televizyon'dan Google'a girip Aslıhan güner kimdir diye yazar. Aslıhan üzeri birkaç şeyler okuduktan sonra fotoğraflarına bakar.
İ: Kadın'ın birçok dizilerde başrol almasının sebebi'de güzelliği bence, rol yeteneğini daha görmedim ama en çok güzelliğinden dolayı bukadar rol almış'tır bence. Çok güzel gözleri var yaa insanı kendıne çekiyor resmen.
İsmail ne oluyor oğlum sana!
Bi cıvıma. Hani ilişki yaşamış biri olsan'da tekrardan heveslensen yine neyse de..bi hafta süren bir ilişkin bile olmadı İsmail bu güne kadar. Tamam kadın güzel kadın bekâr ama sana ne, hih sana ne. Sadece partner'siniz okadar. Neyse bi insata'sına bakalım hele ne kadar follower'i var kessin 1M üstü dür. (komandayı masaya indirirken yanlışlıkla Aslıhanın bikinili fotosuna basar)Suyunu içip üzerine bir battaniye örtüp koltuğuna uzanır ve telefonunnu açıp instergramda sayfasına bakar. Bir süre sonra uykusu gelir ve gözleri istemsiz kapanır Telefonu elinden düşer ve uzun süre açık kalıp aküsü biter.
- FLASHBACK -
-SON-Z: O-oha! İsmail b-bu ne.(şoktan ve yanlış düşüncelerinden kekeler.) (Bağırır) İsmail!
(İsmail anında yatağından kalkar)İ: Ne oluyor lan.
Z: İsmail b-bu nee?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Set aşkı 'İsAs' 🔞
RomanceHALVET İÇERİR 🔞❗ Bu iki oyuncunun çok sevdikleri Zehra denen arkadaşı sayesinde birbirilerini taniyor ve aynı dizide başroll olarak rollerini alıyorlar. (Oyuncu) Aslıhan Güner ve İsmail Demirci sette ilk defa birbirilerini yakından tanıdıklarından...