Part 4

1.3K 34 2
                                    

Nasılsınız canlarım?
İyi okumalar. 💞

4.Bölüm

Yemekten sonra herkez odalarına gitmek için asansöre biner. İkinci katta Toygan'la Merve iner. Dördüncü katta Mervele Zehra iner. Şimdi ise Aslıhan ve İsmail asansörde tekler. İlk sessizliği bozan İsmail olur.

- Ş-şey.. Aslıhan hanım. (çekinir) Ben diyecektim ki bi kahve içmek isyermisiniz benim terasta?

-(Soruyu beklemez, şaşırır, hayır diyemez ayıp olur diye) O-olur tabi neden olmasın. Ama önce gidip üstüme rahat şeyler giyip gelsem olur mu?
(hafif gülümser)

- (sevinir) Olur tabi, siz nasıl rahat ederseniz öyle yapın.

8. Kata geldiler.

O katta sadece Aslıhan ve
İsmail'in odası var son kat çünkü kapıları'da karşı karşıya.

- Hemen gelirim işim uzun sürmez. Görüşürüz.

- Tamam görüşürüz.

...

Aslıhan İsmail'le onun terasına geçer. Dışarının hâlâ sıcak olduğunu düşünerek geniş eşofmaninin üzerüne sıfır kollu karnı açık bir top giymişti Aslıhan.

- Aslıhan hanım benim aslında sizi buraya çağırmamın tek nedeni kahve içmek değil di.
(Aslı başını hafir yana eğer ve kaşlarını çatar)

- Önemli bir şey mi oldu?
(içten) salak salak sorular sorma Aslı ne meraklısın okadar, bekle adam konuşsun işte.

- Yok önemli bir şey olmadı da ben şey diyecektim
(söylemeye utanır) hani biz bugün fotoğraf çekimde b-beraber fotoğraf çekilirken...
Ben sana sarılırken seni kendime çektim ya.. Onun için ozür dileyecektim.

-(utanır) Y-yok ne özür dilerimi sonuçta yapmaniz gerekeni yaptınız. Yani olması gerekeni
yaptınız.(son cümlesi ağzından çıkar, toparlamaya çalışır) y-yani ş-şey hani biz aşk üzeri bir dizi çekeceğimiz için çekimde de bu gerekir diye d-düşünüyorum.
(Aslıhan konuştukça söylediklerinden pişman olur ve gözlerini İsmailden ayırıp manzaraya yöneltir)

- Aslında haklısınız. Ama şu sizi bizi bi kaldirsak mı acama.
(Aslıhan tekrardan İsmaile bakar) Hani sonuçta
göründüğü gibi uzun bir çalışma olacak, yani ben öyle düşünüyorum, dizinin konusu  çok güzel bence.

- Haklısın ben de öyle düşünüyorum. Sonuç'ta uzun süre çalışacaz sizli bizli konuşmanın bir anlamı yok.

-Şey bir de ben şimdiye kadar dizilerde veya normal hayatta hiç...ö-öpüşmedim yani nasıl oluyor diye pek bir fikrim yok. Nasıl olacak hiç bilmiyorum.(utanarak hafir gülümser ve ardından başını eğer)

- (Aslıhan bu dediğine şaşırır. Nasıl böyle yakışıklı, komik ve kaslı adam hayatında hiç biriyle öpüşmemiş olabilir, rol gereği olsa bile. Bugünki yakınlaşma gelir aklına. Eğer ilk yakınlaşmada bile utancından çekindiyse öpüşürken nasıl yapacak diye düşünür?
Hemde ilk öpüşmesinde)
A-aslında benim'de ilk olacak...
(İsmail şaşırır, nasıl böyle dünyalar güzeli bir kadın daha önce hiç biriyle öpüşmemiş olabilir di ki? Diye sorar kendisine)
Yani daha önce hiç biriyle
öpüşmedim, bende bilmiyorum nasıl olacağını. Hem yakınlaşma da benim ilkim oldu yani bi dizi'de.

Set aşkı 'İsAs' 🔞 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin