Part 10

1.2K 37 8
                                    

10.BÖLÜM

Sırtımdaki elini yavaş yavaş indirince dudaklarımızı ayırdım, o birdaha dudaklarıma yapışmak isteyince geri çekildim ve gözlerine baktım hafif bir korkuyla.
- Aslı sen ne yaptın öyle, aklımı başımdan aldın be kadın
- (yere bakarak gülümser, utanır sonrada ciddileşir) Çok ileriye gittik senaryoda bu yoktu
- bırak şimdi senaryoyu falan Aslı sen de bana aşıksın biliyorum ama artık nolur bi cebap ver sevgili olalım mı? (Aslıhan bu soruyu beklemez ve gözlerini kocaman açar, o sırada kapıya tıktıkayıp içeriye girer Zehra ve Nilay.

Z: İşimiz erken bit-
Noldu Aslı bir şey mi oldu neden gözşetini fal taşı gibi açmışsın?

Bende kendimi henüz bir sevgiliye hazır hissetmediğim için, İsmaile bakarak "b-ben çok özür dilerim, ben buna henüz hazır değilim" dedim ve karavandan hızlı adımlarla çıktım. Kimsenin olmadığı sessiz bir yere gittim. Arkamdan Zehra geldi.
"Aslı bi dur ya bi dur! Hii sen ağlıyor musun, seni üzdü mü ne yaptı anlat ama ağlama lütfen. Öpüşme sahnesi yüzünden mi?" Ona sarıldım ve olayı çekinerek detaysız bir şekilde anlattım. O'da yüzünü düşürüp bana baktı hafif sinirli bir şekilde.
"Aslı bana bak, İsmail sana deliler gibi aşık tamam mı, sana kuzeyin yıldıza olan aşkından daha çok aşık sende ona aşıksın, sakın ama sakın inkâr etmeye çalışma Aslı gözlerin doğruyu saklayamıyor artık. Ama ne olursun ağlama, bana teklifi kabul etmemenin tek sebebini söyle. Sende onu sevdiğin halde neden kabul etmedin? Y-yoksa Mert yüzünden mi?
(Arkadaşlar kessinlikle AsMer'e karşı veya Merte karşı bir şeyim yok sadece bu ismi kullanmak istedim karekteri de Mert Kılıç olarak algılamayın. En kısa sürede Mert isimli karektere bir fotoğraf bulup payşaşacağım gözünüzde canlandırabilmeniz için)
Mert dediği an başımı eğdim
"B-ben buna hazır değilim Zehra (ona bakar) evet bende İsmaile aşığım ama sadece hazır değilim ve çok korkuyorum, çünkü tekrardan aşk acısı çekmek istemiyorum. O sürekli pozitif biri beni devamlı güldüren, neşelendiren biri ama ben kendimi bir henüz hazır bulmuyorum lütfen daha fazla üzerime gelmeyin benide anlayın, zaten İsmail yeterince ikna etmeye çalışıyor beni"
"Aslı demekki o da aryık dayanamıyor! Bana her şeyi anlattı, seni nekadar çok sevdiğini, seni ilk gördüğü anı, ilk düşünceleri... Her şeyi. Aslı sadece kalbinin sesini dinle düşünceleri bir kenara bırakıp sadece kalbinin sesini dinle o seni her zaman istesiğin yere götürecektir. Fazla düşünme yani aşk konusunda sadece kalbini dinle. Sen şu an çok fazla düşünüp kafanı karma karışık yapıyorsun Mert yüzünde, sen düşündükçe aklına Mert geliyor ve aklın bambaşka yerlere gidiyor."
Çok yoruldum, kafam karmakarışık oldu, neyi nasıl düşüneceğimi bilemedim "Tamam birdahaki teklifini bekliyecem" dediğim anda sevinçten sımsıkı sarıldı bana "Aslım büyümüş te sırıl sıplam aşık mı olmuş ayy tamam tamam bir şey demedim kızarma hemen tenin zaten bembeyaz anında kızarıklık ortaya çıkıyor. Ee sen onu bunu boşver de öpüşmeniz nasıldı ıslak ıslak hıh" "Zehraaa! Abaryma istersen hem ıslak değildi öpücük bir kere" "merak etme yakında o da olur. Ersoya bir şeyler ayarlatırım sen üzülme" "Zehra dedim! Ben öpüşmek istemiyorum kamera karşısında yaa zaten bilmiyorum. Hem ne üzülmesi niye miş o"  "Neyse boş ver boş ver elinde sonunda güzel mi güzel sahneleriniz gelecek! İso seni yiyip bitirecek benden demesi. Eğer onu azıcık tanıyorsan bunca olaydan sonra provayı da düşüne bilirsin artıl değil mi canım"  "Zehra ben çok utanıyorum kamera karşısında nasıl olacak hiç bilmiyorum" "Merak etme sen bunları yapınca kamera mameraları unutursun kessin" bu dediğine hafif gülümseyip şakadan koluna vurdum sonrada karavana doğru yürüdük.

Zehra ve Aslının konuşma sırasında Nilay ve İsmail de konuşur

İ: (olayı anlatır) Nilay ben anlamıyorum, önce bana karşılık veriyor sonradan da reddediyor anlamış değilim
(üzülür) Neden

Set aşkı 'İsAs' 🔞 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin