Part 6

1.2K 37 6
                                    

İyi okumalar ♥️

6.BÖLÜM

İKİ GÜN SONRA

Kahvaltı yapıp sete giderler.

Z: Evet arkadaşlar geriye yılkuz sahnesi kaldı. Aslıhan ve İsmail karavanınıza gidin orda kıyafetleriniz var onları giyin 5 dakka sonra makyajınız ve saçınız yapılacak sonra da birlikte sahnenizi çalışırsınız karavanınız'da biz hazır olana kadar. (İs-As'ın aklına öpüşme sahnesi gelir. İsmail gülümseyip karavanına gider Aslıhan ise Zehra'ya gel işareti yapar ve beraber karavan'a giderler.

A: (kapıyı kapatır kapatmaz konuşmaya başlar) Zehra ben çok korkuyorum, b-ben nasıl tepki vereceğimi bilmiyorum ki ben öpüşmesini bile bilmiyorum hayatımda ilk defa öpüşeceğim hemde direk kamera karşısında çok utanç verici!

Z: Aslı sakin ol. Bak sen çok iyi bir oyuncusun tamam mı bunu yaparsın. Biliyorum bunlar hepsi senin ilkin olacak ama İsmailinde ilki olacak. İkiniz de ilk defa öpüşeceksiniz, ilk defa birbirinize yakın olacaksınız ama bunu ikiniz de kabul ettiniz Aslı, çünkü kendinize güvendiniz.
(aslıhan'ın duyamayacağı şekilde konuşur) Gerçi İsmail sadece ondan kabul etmediğinden eminim.

- Bilmiyorum Zehra bilmiyorum nasıl davranacağımı, nasıl hareket edeceğimi, ellerimi o sahnelerde nasıl
kullanacağımı hiç bilmiyorum.

- Merak etme ben dün İsmail'e demiştim, bugün senin karavanına gelip sahneyi
çalışıp tekrarlayın, yoksa ilk öpüşmenizde çekersek
ikinizde rolden çıkarsınız, konsantrasyonunuz bozulur, uzun sürer, güzel olmaz falan diye. E İsmail de böyle şeylerde talıntılı biliyorsun her sahnesı perfekto olması lazım hem sende bazrn sahneleri bana tekrarlattırıyon daha güzel olsun diye

- N-ne dedin ne dedin! k
Karavanıma mı gelsin
(şaşırır ve korkar, çünlü İsmaile hayır yapamam diyemiyeceğini bilir, İsmailin de sahneyi karavanda iyi olana kadar tekrarlayacağını çok iyi bilir ne olursa olsun)
Z-zehra sen ne yaptın yaa niye yaptın böyle bir şey! (bağırmadan konuşur başkalarının duymaması için)

- Aslı canım bak elinde sonunda bu sahneleri çekmek zorundasın biliyorsun bunu hem İsmail hiç'te çekinmiyor sana yaklaşmaktan..kessin senden hoşlanıyor ben onun gözünden anlarım. (Aslı kızarır ve gözlerini büyütür) Ay bi bakim senin yanakların mı kızardı yoksa hıh.

- Y-yok ne hoşlanması h-hoşlanmıyordur hem korkuyorum ondan. Sende ne iş ya, haberim olmadan İsmail'i benim karavanıma falan yollamalar. Çok korkuyorum ben Zehra o beni öpecek ama ben ben öpmeyi bile bilmiyorum. (gözleri dolar)

- Şşş tamam ağlama lütfen ağlama ben senin ağlamana dayanamıyorum lütfen ağlama. Sen gördüğüm en güçlü kadınsın ve bunu yaparsın, hem İsmailin de ilk olacak dedim sana korkma o da en az senin kadar nasıl davranacağını bilmiyor ama ikinizede güveniyorum ikiniz de çok yeteneklisiniz.

- Yetenekli mi? Zehra ben oyunculukta yetenekli
olabilirim ama
öpüşmede değil!

- Valla erkek olsaydım öğretirdim sana ama kız kıza olmaz şimdi. (dalga geçer)

- Zehraa!

- Neyse ben gideyim İsmail'le öğrenirsin şimdi gelir oda çabuk hazırlan.
(Aslı eline yastığı alır ve Zehra'ya fırlatır)

Set aşkı 'İsAs' 🔞 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin