Part 2

1.7K 38 4
                                    

Zehra ve Nilayın oturduğu masalı bank. 🔝

İyi okumalar ♥️

2. Bölüm

İkili masaya yaklaşır, askadaşlarıyla selamlaşıp sarıldık'tan sonra masaya otuturkar. Nilay'la Zehra bilerek Aslı ve İsmail'i karşı karşıya oturturlar birbirilerine arada kaçamak bakışlar yababilsinler diye. Zehra heycanlı olsa da sakin bir şekilde olayı anlatmaya başlar.

Zehra: Şimdii canlarımmm ikinizde benim en yakın arkadaşımsınız (Nilay'a bakar) Nilay sende benim en yakın arkadaşımsın biliyorsum zaten söylememe gerek yok.
(Nilay Zehra'ya gülümser ve ona bir öpücük yollar)
Ama şu an konumuz (Aslıhan'la İsmaile bakar) siz ikinizsiniz.
(Aslı ve iso başını sallar)
Evet hemen konuya giriyorum o halde.. Aslı'cım, Nilay ve ben 'Kuzey yıldızı ilk aşk' dizisine seni dizinin başrolü yani Yıldız Kadıoğlu karakteri ve İsmail'cim seninde dizinin başrolü yani Kuzey Mollaoğlu olmanı istiyoruz tabi kabul ederseniz.
(Aslı ve İsmail şaşırır, demin birbirilerin arkasından konuştukları kişi şimdi onlarin partneri mi olacak? Kısa süre göz göze gelirler)
Durun ben size ben karakterlerinizin senaryosunu vereyim, hem dizinin konusunuda öğrenmiş olursunuz. Haa... Birde senaristimiz Ersoy Güler arkadaşim duymuşsunuzdur ismini.

Aslı-İsmail: Evet.

(Aynı anda konuştukları için birbirilerine bakıp gülümserler)

Nilay: E hadi okuyun. Bakalım beğenecek misiniz.(Kağıdı verir. Aslı ve İsmail okumaya başlar ve çok beğenirler birkaç yerler de takılsalar da beğendiler)

Aslı: Ben hikayeyi ve karakteri baya beğendim de, burda çok öpüşme ve aşırı yakınlaşma var.. Yani demek istediğim bu normal televizyon 'da mı yayınlanacak?

İsmail: Evet bende aynı soruyu soracaktım.

Nilay: Yani bence Netflixe daha cok yakışır bu tür bi dizi, biz önce show tv' de yayınlanmasını istemiştik ama senaryo bşraz değiştirdikten sonra, vazgeçip Netflix'e karar verdik... İster misiniz en çok konuşulacak olan Kuzey Yıldızı ilk aşk Netflix dizisi'nin başrol oyuncusu olmaya Hıh?

İsmail: (gülümser) Yani ben varım. Size bu konuda sonuna kadar güveniyorum. (Aslıhan'a bakar ve onun vereceği cevabı merakla bekler)

Aslıhan: (İsmail'e bakar, gülümser) Bende varım... Yani.. galiba. (Zehra ve Nilay'a bakar) A-ama yinede bana yarına kadar zaman verebilir misiniz? (Dişlerini sıkar 😬 ve lütfen der cesine ikisine bakar) Yani eğer acil değilse tabi?

Nilay: Yok canım okadar'da acil değil ama sen yinede yarına kararını versen iyi olur, ne kadar erken o kadar iyi bizim için. İso'cum hayırlı uğurlu olsun sanada ( el sıkışırlar. İso başını sallar ve kağıda imzasını atar) Diğer oyuncular'da bir kaç güne gelirler zaten onlar belli bile bir tek siz kalmıştınız.
(ellerini birbirine çarparak ayağa kalkar) O zamaaan... Bi akşam yemeğimizi yiyelim deği mi. Aç mısınız?(iso'ya bakar)

Aslı: Vllaha ben açım. Yiyebiliriz.

Zehra: (güler) Ay Aslı sen her zaman açsın zaten kızım ya
(Aslı mavi gözlerini kocaman açıp Zehra'ya sus der bakışlarıylarıyla 😳, Zehra bunu umursamaz ve devam konuşur) hem ben sana sormadım farkındaysan soruyu İso'cuma bakarak sordum.
(Aslı sinirden derin bir nefes asıp verir. İsmail Aslının göğüsünü havaya kalkıp indiğini görünce direk kimse görmeden gözünü oradan ayırır. Her nekadar Aslı'yı tanımasada, nefes alıp verişinden anlar sinirli olduğunı ve araya girer)

Set aşkı 'İsAs' 🔞 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin