Nisam spavala dobro. Čitave noći sam razmišljala šta da radim, kako da pobegnem, da li da rizikujem naše živote... Na kraju nisam ništa odlučila. Ostavim Zaka u krevetu i siđem dole da potražim neki lek za glavobolju. Iznenadim se kada ugledam Olivera kako doručkuje, pa nema ni sedam sati.
- Budna si – kaže očigledno.
- Ima glavobolju.
- Marta donesi neki lek za glavobolju gospođi Gold – rekao je još mirnije i Marta se pokrenula. Dakle žena se zove Marta a ja sam gospođa Gold.
Izvučem mirno stolicu i sednem.
- Moram da se javim Margaret, zabrinuta je verovatno za nas – obećao je da će mi dozvoliti da je nazovem.
- Hobs će to danas dati telefon, kartice i novu dokumentaciju za tebe i Zaka koja se vodi na ime Gold. Imaj na umu da pratim tvoj telefon, znaću tačno sa kim si razgovarala i o čemu.
Kakvo je on đubre. Mrzim ga.
- Šta da joj kažem? Neće mi poverovati da sam se zaljubila preko noći baš u jednog Golda.
- To je tvoj problem, ali ako želiš da ostane živa pobrinućeš se da ne njuška naokolo – pogledao je ozbiljno u mene.
- Kakav si ti to čovek? Ta žena ti nikad nije učinila ništa loše, ona je Zakova baka.
- Ako misliš da će me tvoje reči naterati da se predomislim odmah ću ti reći da se uzalud trudiš. Krajem nedelje upoznaćeš moju porodicu a tvoja obaveza će biti da oni poveruju da je Zak naš sin, na to se fokusiraj.
- Zašto? Ne razumem – zašto laže sopstvenu porodicu?
- Ja razumem.
- I šta sad? Treba da izmislim neku priču o nama? Zak ne ume da laže, šta ako nešto pitaju njega?
- Imaš nekoliko dana nauči ga, biće dovoljno sa zna da sam mu ja otac.
- Ne mogu tek tako da mu kažem da si mu ti otac jer nisi – pobunim se.
- Ni ti nisi njegova majka.
Tuše. Kreten.
- Ali on živi sa mnom ceo svoj život, i to bez oca. On je dete, ne mogu da ga naučim za par dana da laže kao profesionalac a da ne govorim o tome da je ovo pogrešno.
- Da ti pojasnim ovo – odložio je pribor mirno.
- Ubedićeš Zaka da sam ja njegov otac, objasnićeš mu da od sada vodite drugačiji život i da ćemo živeti svi zajedno kao porodica.
- Ne mogu to da ga naučim za tri dana – umalo nisam viknula.
- Koliko ti je potrebno?
- Ne znam! Dok se sam ne navikne na novo okruženje i tebe.
Izdahnuo je, ovo mu se ne dopada. E pa ne dopada se ni meni.
- U tom slučaju, prvo ćeš ti da se upoznaš sa mojom porodicom a onda ćemo im predstaviti Zaka – ustao je a ja ga pratim.
- Zašto? Zašto lažemo? Ne razumem.
- I ne treba da razumeš, treba samo da radiš ono što ti ja kažem.
- To nije odgovor.
- To je jedini koji ćeš dobiti. Navikni se na to – okrenuo se i ostavio me samu.
Mrzim ga. Mrzim ga. Licemer.
YOU ARE READING
Licemer
RomanceBiti zaljubljen - nije moj stil. Verovati u ljubav - nije moj običaj. Sanjati o sreći - nije moj san. Verovati ženi... to je lekcija koju je život spremio za mene.