O sad mi je sve jasno. Tri para radoznalih očiju gleda u mene kao da nisam sa ove planete.
- Odkud vi? – Oliver ulazi opušteno, ja sam prestravljena.
- Došli smo da te posetimo. Zar je zabranjeno? – odgovara starija žena i nagađam da je to Dalia Gold.
- Sledeći put se najavite. Izabela – Oliver mi pruža ruku koju prihvatam ali jedva.
- Upoznaj moju majku, Daliu Gold, ovo je njen advokat i ljubavnik Rupert Don a ovo je moja sestra Lejla – predstavlja ih sve redom.
- Moja supruga Izabela – dodaje.
Devojka, Lejla, mi se nasmešila, Rupert Don je bio normalan ali Dalia Gold... ona je buljila u mene.
- Čudno da se upoznajemo na ovaj način - komentariše Dalia.
- Nisam ni planirao da vas upoznam ali kada ste već ovde... – Oliver ostavlja da visi u vazduhu njegova misao.
- Ja sam Lejla – devojka mi veselo pruža ruku.
- Zdravo – pokušam da joj se nasmešim ali ne ide zato se samo rukujem sa njom.
- Dalia Gold kao što već znaš – žena mi pruža ruku i gledam njenu ruku jedan duži trenutak.
- Izabela... Gold – prihvatim njenu ruku i odmah je pustim. Ova žena je uništila život mojoj sestri.
- Robert je porodični prijatelj – dodala je a Oliver se podsmehnuo.
Rukujem se i sa Robertom.
- Gde je... Zak? – Dalia pita mene. Kao da čeka da padnem.
- Na rođendanu – slažem.
- Vidim. Očigledno je neki tamo rođendan bitniji od upoznavanja sa bakom.
- Nismo očekivali goste – odgovara Oliver.
- Mogu da dođem i sutra – pokušala je da se nasmeje.
- Možeš ali nećemo biti ovde.
Šta? Kuda idemo? Zašto ja o ovome ništa ne znam?
- Gde idete? – Dalia se ne da.
- To nije tvoja stvar.
- Može valjda i tvoja novopečena supruga da odgovori – ponovo je pogledala u mene.
- U baku smo šest godine, teško da je novopečena – Oliver joj odgovara.
- Šta? – ciknula je iznenađeno i ljuto.
- Kao što si čula.
- Imaš dete i oženjen si! Zar ne misliš da je trebalo da obavestiš svoju majku o tome?
- Da li moja majka mene obaveštava o svemu što radi? – pita je.
- Ti si se oženio i imaš dete, sve u poređenju sa tim je nebitno.
- Da li je? – Oliver kao da je izaziva.
- Mama, Olivere, molim vas. Plašite Izabelu – Lejla se ubacuje.
O da i ja sam ovde, i to manja od makovog zrna.
- Nepristojni ste – dodaje.
- U redu je – ubacim se.
- Ostaviću vas da raspravite to što imate – vidim priliku da se izvučem iz ove situacije.
- Ostavićeš nas? Pokaži malo poštovanja devojko, ja sam tvoja svekrva.
YOU ARE READING
Licemer
RomanceBiti zaljubljen - nije moj stil. Verovati u ljubav - nije moj običaj. Sanjati o sreći - nije moj san. Verovati ženi... to je lekcija koju je život spremio za mene.