13

16.1K 782 34
                                    

- Izlazimo večeras, budi spremna u devet, Lejla će prespavati ovde i ona će paziti na Zaka – Oliver prolazi pored mene i obaveštava me o očigledno večerašnjem izlasku.

Okrenem se ali on već izlazi iz kuće.

Gde dođavola idemo? I kako mi je promaklo da je on bio kod kuće? Nikad nije kod kuće u pet popodne. Izdahnem i krenem da spremim Zaka za razgovor za psihologom.

Nakon razgovora Zak i ja se vraćamo kući i tamo zatičem Lejlu sa kutijama.

- Teta Lea – Zak je odmah otčao kod nje.

- Gde je moje mezimče? – grli ga snažno. Ona ga obožava. Pitam se da li bi ga toliko volela da zna da je dete njenog polubrata, nikad nije pričala sa mnom o Liamu.

- Pogodi šta? Večeras spavam sa tobom – rekla mu je oduševljeno.

- Igraćemo Mortal Kombat? – pita je Zak.

- Naravno, ovaj put ću te pobediti – bila je uverena.

- Možeš da pokušaš ali ja sam jako dobar – Zak se pravi važan.

- Zdravo Izabela – zagrlila je i mene.

- Ćao. Šta će ti ovolike kutije? – pitam je radoznalo.

- Nisu moje, bile su ovde kada sam došla.

Otvorim prvu kutiju i izvadim crvenu haljinu. Šta? Otvorim drugu i pronađem štikle, i to moj broj.

- Vau, biće veselo noćas a? Bez brige, paziću na Zaka ništa ne brini – Lejla je izvukla haljinu i oduševljeno je stavila na sebe.

- Moj brat je oduvek imao ekstravagantan ukus – pokazala mi je rascep koji ima haljina.

On želi da ja ovo nosim?

- Pa gde idete večeras? – pita me zaverenički.

- Ne znam – odgovorim iskreno.

- Ali ovo sigurno neću da nosim – haljina je toliko vulgarna da me je sramota da je obučem. Pa prekriva jedva bradavice i sigurno bi mi se video donji veš, a o leđima da i ne govorim.

Večerala sam sa Zakom i Lejlom a onda sam krenula na tuširanje. Kada sam isfenirala kosu nanela sam minimalnu šminku i obukla moju omiljenu gardebobu – strukirano poslovno odelo koje se sastoji od pantalone u crnoj boji, sakoa sa tri četvrt rukavima i jednim dugmetom na sredini a ispod njega sam obukla svilenu belu majicu koja je išla savršeno uz ovo odelo i naravno štikle, ipak sam ja dama.

Znam da kasnim par minuta ali radim to namerno jer želim da se moj „suprug" šokira kada me vidi u odelu. To sam ja i ne planiram da izgedam kao kurva zbog njega. Zakačim usput sat na ruci i siđem niz stepenice. Rajli, Zak i Oliver su se smejali nečemu.

- Rajli neka ti Marta da vitamine za Zaka pre spavanja, zna ona koji su – kažem joj.

- Ništa ne brini – Lejla se nasmešila sa podignutim obrvama.

- Zak, da slušaša tetu – kleknem i poljubim ga.

- Hoću mama – zagrlio me.

Ustanem i pogledam u Olivera. Nije komentarisao moj izgled.

- Idemo li? – pita me.

- Da – potvrdim i mahnem Lejli i Zaku.

Izlazimo iz kuće i Hobs mi odmah otvara vrata automobila.

- Gospođo – pozdravlja me.

- Hobs – klimenm glavom i uđem u auto.

Smestim se lepo i ne govorim ništa, Oliver je seo pored mene i Hobs je ubrzo krenuo.

LicemerWhere stories live. Discover now