Author POV
Yunmin pun bersiap but tak lama lah. Selepas mekap shikit, letak tu, letak ni. Akhirnya siap hant-,ehh silap-silap...siaplah manusia ✨✨
Maka seketul potato, iaitu Kim Yunmin telah siap. Tak menonjol pun pemakaiannya. Bishe-bishe je. Bak kata eomma Yunmin kecantikan tu datang dari hati bukan rupa paras.
Yunmin pun turun kebawah menuju keluar pintu dn ternampak Jeongwoo dah siap sambil main fon.
'haishhh, anak sape lah encem ni' bisik Yunmin perlahan. Kan kuat-kuat cakap malu pulak.
"awak saya dah siap ni, jomlah" ujar Yunmin setelah lama berdiam diri.
Jeongwoo terus menyimpan fon nya dan berpaling kearah Yunmin sebelum dia terdiam.
'asal dia pandang macam tu, pelik sangat aku pakai' Yunmin terus menunduk kerana malu.
"errr, awak...saya pelik ke?" soal Yunmin setelah lama berdiam diri.
"cantik"
Keadaan terus jadi senyap, dan sepi dan awkward sekejap.
'dia puji aku ke' Muka Yunmin terus merah macam tomato.
"errr...jomlah" Aku dan dia pantas masuk kedalam kereta.
Han River Park
Aku now tengah duduk melihat couple kat sana-sini, tengah date. Mentang-mentang shingle lagi pringle sedap jee mcm tu. Aku shingle, huaaaaa.
Jeongwoo? kata nak beli makanan ringan kat kedai berdekatan tapi lama betul dia pergi. EEH jap...aku risau kan dia ke?
Terasa macam ada orang sebelah aku terus berpaling. Huh ingat sape tadi. Jeongwoo rupanya.
"eh dah lama ke awak sampai?"
"dah lama, kau tengok apa?"
Aku menunjuk kearah secouple yang tak jauh dari kami.
"kenapa dengan diorang?"
"isssh, awak tak faham lagi ke?"soalku dan dia mengangguk.
"hmmmm, bestnya ada boipreng, boleh peluk, makan sama-sama...ketawa sama-sama dan macam lagi lah" kataku sambil memandang kearah lain.
YOU ARE READING
♡ masked boy ≖ jeongwoo ♢
Fanfic҂ the masked boy who protect his girl 𝗦𝗧𝗔𝗥𝗧 : 12/11/2020 𝗘𝗡𝗗 : 18/7/2021 【© 2020 Park_Fina 】 NOTE ‼️ : MASKED BOY (New.Ver) diambil daripada kisah ini dan ditambah baik dan terpulang kepada pembaca untuk membaca yang versi lama atau baharu.