,,Tak to je hustý," zařvala Áďa do mobilu, tak moc, že jí museli slyšet i kolemjdoucí.
,,To nemyslíš vážně," oponovala jí Denča.
,,Dostala jsi se k nároďáku a to je co říct. Sama jsi tomu nevěřila, ale nakonec si našla cestu. Říkala jsem to, jak jinak," uchechtla se Áďa.
,,Chtěla jsem se k nim dostat jinou cestou, ale. Teď jim budu připravovat catering na zápas a na poradu nosit čaje z naší kavárny, fakt super," protočila nad tím dívka oči.
,,Přestaň dělat krávu a buď ráda i za tu nejmenší maličkost," uzemnila jí kamarádka.
,,Jo, asi máš pravdu. Přeci jen to má nějaké pozitiva. Uvidím zápasy a tak," řekla nakonec dívka.
,,Takhle si mi líbíš," přitakala Áďa. ,,A až se k tomu nároďáku dostaneš pořádně, nezapomeň na ten podpis."
,,No jo pořád," protočila Denča oči a s rozloučením zavěsila, protože už došla k hotelu.
xxx
,,Promiň nevěděl jsem, že tady někdo je. Máme tu mít trénink," zamumlal Hugo, když spatřil dívku na běžícím pásu.
,,Jo, ale až za půl hodiny," zamumlala dívka a pás trochu zpomalila.
,,Aha tak to mi dal Pářa asi špatné informace," řekl a nezvózně se podrbal na hlavě.
,,Možná," pokrčila dívka rameny a dál se věnovala běhu. Když se blížila hodina, kdy měl nastoupit nároďák, vypla stroj a pomalu se vydala k odchodu.
,,Můžu mít otázku?" Zeptal se Hugo, který ji celou dobu pozoroval.
,,Můžeš to zkusit," odpověděla dívka.
,,Pomáhá ti ten běh v něčem?" Zajímal se.
,,Nechápu tvou otázku."
,,Tak třeba já běhám, protože mě to uklidňuje. Ale ty vypadáš snad ještě hůř než ráno," vysvětlil Hugo.
,,Debile," procedila dívka skrz zuby a odešla.
Když se zabouchly dveře, Hugo se rozesmál. Viděl přesně co potřeboval. Jak moc je dívka roztomilá, když se naštve.
ČTEŠ
Bublina
FanfictionMistrovství světa U20 v Kanadě ,,Jsi si jistý, že ti tohle všechno za to stojí? Ohrožuješ svojí kariéru Hugo," řekl Myšak, kapitán týmu. ,,Jestli to nezkusím, budu se akorát trápit. Možná zahazuji to na čem mi záleží, ale v tento moment mi záleži na...