,,Moment," zamumlala dívka, když jí někdo zaklepal na dveře. ,,Co ty tu?" Zajímala se, když dveře otevřela a před ní stál hnědovlasý chlapec.
,,Víš," zamumlal nervózně a přešlápl z místa na místo. ,,Máme poradu a trenér tě tam chce, tak mě sem poslal."
,,Dobře, hned tam budu," usmála se dívka. ,,Jen se převléknu," dodala.
,,Mám počkat?" Zajímal se chlapec.
,,Není k tomu důvod," odpověděla a zmizela ve svém pokoji. I tak, ale nechala pootevřeně dveře.
,,Není? Vím jak to vy holky máte s orientací. Byl bych nerad aby jsi se v tom labirintu chodeb ztratila," zasmál se.
,,Víš co Hugo?" Řekla dívka, která se objevila u dveří. ,,Nejsem ty, abych se tu ztratila. Kluci mi říkali co se stalo první večer, takže neměj strach, zvládnu to," zavřela za ním dveře a v tu ránu byl klid.
Taky jak jinak, dobíral si jí až moc a Denču už to přestávalo bavit.
xxx
,,Omlouvám se za zpoždění," zamumlala dívka, když dorazila do společné místnosti.
,,V pořádku, jdete akorát včas," usmál se Mlejnek a ukázal dívce na křeslo.
Bylo jí trochu divný, že už tam nikdo není. A taky měla divný pocit, když se Mlejnek posadil naproti ní a ve tváři měl divný výraz.
,,Mám pro Vás špatnou zprávu," řekl a z hluboka si povzdychl. ,,Nejste v našem týmu a i když jsem se snažil, tak nic z toho co jsme plánovali nevyšlo."
,,Vůbec nic?"
,,Bohužel vůbec nic," zakroutil hlavou. ,,Za normálních podmínek by to šlo, ale teď jsme v bublině a svaz nechce aby to někdo narušoval," vysvětlil.
,,Dobře, chápu to," řekla Denča a rychle se zvedla k odchodu. Trenér jí, ale zastavil.
,,Kdybych na něco přišel, určitě se ozvu. Vím, jak je to pro Vás důležité."
,,To by jste byl moc hodnej a teď když mě omluvíte ráda bych šla," zamumlala a rozeběhla se pryč.
xxx
Dívka lehce před půlnocí vyšla na balkón. Potřebovala se nadejchat čerstvého vzduchu. Když už se trochu uklidnila, posadila se na křeslo a vše zavolala své kamarádce.
Z jejího hlasu bylo poznat jak je nešťastná a poznal to i chlapec, který z druhého balkónu rozhovor poslouchal.
Rozhodl se s tím něco udělat, protože Denča mu za to stála.
ČTEŠ
Bublina
FanficMistrovství světa U20 v Kanadě ,,Jsi si jistý, že ti tohle všechno za to stojí? Ohrožuješ svojí kariéru Hugo," řekl Myšak, kapitán týmu. ,,Jestli to nezkusím, budu se akorát trápit. Možná zahazuji to na čem mi záleží, ale v tento moment mi záleži na...