10.kapitola

522 19 0
                                    

,,Tak co tě žere?" Zeptal se Adam, když Martin už dobrou půl hodinu nepromluvil.

,,Nic," zamumlal a dál sledoval hru, kterou ostatní zrovna pařili.

,,Asi to už na tobě poznám, nebo myslíš, že ne?" Rýpnul si do něj ještě kamarád.

,,Kdyby mi něco bylo tak to řeknu," řekl Hugo trochu nevrle, zvedl se z postele a někam odešel.

Musel být chvíli sám. Musel přemýšlet. Jak dosáhnout toho aby se dívka dostala k nároďáku. Nic o ní nevěděl a musel toho hodně zjistit. Celou dobu prohledával sociální sítě a nakonec našel něco co by se dalo použít.

xxx

,,Co se to tu děje?" Zajímal se Hugo, když po hodině přišel na pokoj.

,,Něco tu řešíme, přidáš se?" Zeptal se ho Myšák.

,,Uvidím až mi řeknete o co jde," zasmál se a čekal jakou hovadinu mu kamarádi zase řeknou.

,,Pářa se před chvíli vrátil od té roztomilé holky. Je psychicky na dně. Mlejnek jí slíbil spousty věcí, ale pak z toho vycouval, protože to svaz nedovolil. Musíme s tím přeci něco udělat" řekl Adam.

,,Ale pochybuji, že ty by jsi se přidal," uchecht se Pářa a všichni se na něj nechápavě podívali. ,,Však Hugo tu holku už od začátku nenávidí," dodal.

,,Máš pravdu," pokrčil Hugo rameny. ,,Toto není nic pro mě.

xxx

,,Myšáku?" Zašeptal večer chlapec.

,,Hmm?"

,,Přišli jste na něco?" Zajímal se.

,,Pátrali jsme asi 2.hodiny, ale nic co by bylo dost dobrý. Proč?" Zeptal se a rozsvítil lampičku aby na něj lépe viděl.

,,Něco mám, ale musí to zůstat jen mezi náma," zamumlal Hugo a řekl svému spolubydlícímu celý plán.

BublinaKde žijí příběhy. Začni objevovat