,,Pravda nebo úkol," zeptala se dívka Páři.
,,Nevím," zamumlal.
,,Musíš něco vybrat," vložil se do toho Pytel.
,,Tak pravda," pokrčil rameny.
,,Je pravda, že jsi mi toto všechno a hlavněo to, že tu můžu být s váma, zařídil ty?"
V místnosti se najednou rozhostilo absolutní ticho. Kluci po sobě jen koukali a čekali jak Lukáš odpoví.
,,Ne," řekl a já se pousmála. ,,Tak další."
Trvalo docela dlouho než se dostala nějaká otázka k Denče.
,,Pravda nebu úkol," zeptal se Adam.
,,Pravda," řekla odhodlaně a čekala na co se Adam zeptá.
,,Líbala jsi se na tom Vánočním večírku s Lukášem?"
,,Pane bože ne," vyjekla.
,,Dobře," zasmál se Raška. ,,Kdo dál?"
xxx
,,Asi už končíme ne?" Zeptal se Adam s úsměvem, když už se zdálo, že měl každý otázku na každého.
,,Ještě jedno kolo," zamumlal Myšák a podíval se na dívku.
,,Proč?" Nechápal.
,,Ještě se neptala se Denča Huga," vysvětlil a všichni přikývli.
,,Chcete do toho ještě jít?" Zajímal se Míňa.
,,Klidně, její otázky a úkoly stejně nebyly moc zajímaví " zamumlal Hugo.
,,Fajn," řekla dívka trochu naštvaně. ,,Pravda nebo úkol?"
,,Pravda," řekl a podíval se na dívku.
,,Proč si zmizel z Vánočního večírku tak brzo?"
,,Úkol," řekl, protože nechtěl odpovídat.
Všichni sledovali to napětí, které mezi nima bylo. Jen Myšákovi bylo jasny k čemu se schyluje.
,,Jsi si jistej, že chceš úkol?" Zeptala se ho.
,,Jo," přikývl a dívka si stoupla. Už jí docházely všechny nápady, protože Hugo se evidentně nechystal spolupracovat. Nakonec, ale z pusy vypustila první co jí napadlo.
,,Polib mě," zašeptala a všichni se na ní podívali. Dívka sklopila pohled. Nechtěla se dívat na Huga, který byl asi stejně překvapen jako ona.
Když se odhodlala a zvedla hlavu, první co spatřila byli modré oči, které se na ni koukaly a pak udělal něco, co naprosto nečekala. Obešel jí a odešel.
Myšák nechápavě zakroutil hlavou a snažil se svého kamaráda dohnat
xxx
Dívka seděla na balkóně a brečela. Doufala, že k ní Hugo chová stejné city jako ona k němu. Mýlila se.
,,Můžu?" Zeptal se Hugo a přeskočil balkón. Dívka se na něj ani nepodívala. Nechtěla ho vidět už nikdy. Nebo si to alespon myslela.
,,Co chceš?" Zeptala se a setřela poslední slzy, které jí tekly po tváři.
,,Dlužím ti odpověď a úkol," zamumlal a Denča k němu zvedla zrak. Nemluvila. Pouze čekala co z chlapce vypadne. ,,Z večírku jsem odešel, protože jsem žárlil. To jak si tancovala s Lukášem bylo frustrující."
,,Dobře, jsem ráda, že jsi mi to řekl," zamumlala a zvedla se z křesla. Chtěla okolo Huga projít do pokoje, ale on jí chytil za ruku a přitahl jí k sobě.
,,Teď ten úkol," usmál se a políbil jí. Polibek netrval dlouho, ale oba si ho užívali. Když se odtáhli, Denča na něj jen pohlédla. ,,Děkuji moc Deni," zašeptal, pohladil jí po tváři a odešel.
ČTEŠ
Bublina
FanfictionMistrovství světa U20 v Kanadě ,,Jsi si jistý, že ti tohle všechno za to stojí? Ohrožuješ svojí kariéru Hugo," řekl Myšak, kapitán týmu. ,,Jestli to nezkusím, budu se akorát trápit. Možná zahazuji to na čem mi záleží, ale v tento moment mi záleži na...