24.kapitola

456 21 0
                                    

Když se ráno probudila Hugo už byl pryč. Asi opravdu odešel když dívka usla. Převlékla se a šla do jídelny na snídani.

,,Dobré ráno," pozdravil jí Myšáka přisedl si k ní.

,,Dobré," zamumlala a do pusy si dala sousto.

,,Jsem rád, že jste s Hugem v pohodě," řekl z ničeho nic a ona na něj vyvalila oči.

,,Co prosím?"

,,Hele přišel na pokoj asi před hodinou," vysvětlil. ,,A řekl mi, že byl u tebe," mrkl.

,,Dobře no," zasmála se.

,,Tak dobrou chuť," řekl a s chutí se pustil do jídla.

xxx

,,Kam běžíš?" Odchytl dívku Hugo.

,,Pro foťák a kameru, za chvíli máte posilku," usmála se a otevřela dveře do svého pokoje.

,,Neuděláš si na mě čas?" Přišel k ní a ze zadu ji objal.

,,Možná večer, teď je toho moc," zamumlala.

,,Dobře, večer si dáme čaj na balkóně. Musíš mi toho o sobě dost říct," usmál se a políbil ji do vlasů.

,,Myslím, že všechny podstatné informace jsi už našel."

,,Jak to myslíš?" Nechápal.

,,Promluvíme si o tom večer," naznala a políbila ho tvář. ,,A teď pojď nebo budeš mít průser, že jdeš pozdě."

,,Rozkaz," zasalutoval a po boku dívky se vydal do posilky.

xxx

,,Už nemůžu," zařval Pářa, přes celou místnost. Šlapal na rotopedu a byl celej červenej.

,,Nekecej a makej," zasmál se Nick, který čekal až Pářa došlape.

Denča fotila vše co mohla a doufala, že z toho alespoň něco bude použitelné. Poté vytáhla kameru a kluky natočila.

Pak šla na pokoj, kde fotky a videa přetáhla a pak postupně upravovala.

Nedokončila to, protože před osmou zaklepal na balkónové dveře a tak za ním vylezla ven.

BublinaKde žijí příběhy. Začni objevovat