Večer po zápase byl všude klid. Nejspíše se všichni vzpamatovávali z prohry 7:1 nebo ze zranění Jaromíra Pytlíka.
Denča lelžela na posteli a upravovala fotky ze zápasu. Byla unavená, ale věděla, že to musí dodělat.
Napadalo jí přitom spoustu myšlenek a nakonec vytáhla z tašky kameru. Dostala nápad a doufala, že ji to kluci pomůžou zrealizovat.
Bylo by to pro fanoušky skvělé zpestření.
Otáčela si kameru v ruce a prohližela ji ze všech stran.
,,Můžu dál?" Vyrušil jí Hugo, který se oběvil v balkonových dveřích.
,,Klidně," usmála se a kousek se posunula, aby chlapec mohl vedle ní.
,,Ukážeš mi nějaké fotky?" Zeptal se.
,,Až je upravým pošlu vám je, všem," zamumlala dívka a naplno se soustředila.
,,Nechceš si od toho odpočinout?" Zajímal se, když dívka už po několikáté zívla.
,,Ráda bych, ale chci to dodělat a hodit na sítě. Pro fanoušky je to hrozně důležité," usmála se a mrkla na něj. ,,A když jsme u těch fanoušků, dostala jsem ještě jeden nápad."
,,Povídej," usmál se a čekal co vše mu Denča pustí.
,,Mám tu sebou kameru a bylo by dobrý, kdyby každý z vás něco vzkázal fanouškům, nebo jim třeba ukázat jak to tu chodí a tak. Měli by přehled a bylo by to pro ně dost hezké. Víš aby bylo vidět, že i když nejsou na stadionu, tak že pro ně bojujete," vychrlila.
,,Dobrý nápad, zítra to zkusím říct klukům" zamumlal a zaklapl dívce notebook, protože už se na to zívání nemohl dívat.
,,Musím to dodělat," zašeptala.
,,Musíš se vyspat," řekl jí a položil se vedle ní.
,,Budeš tu semnou?"
,,Budu, budu tě chránit, alespoň dokud neusneš," usmál se a polibil ji do vlasů.
ČTEŠ
Bublina
FanfictionMistrovství světa U20 v Kanadě ,,Jsi si jistý, že ti tohle všechno za to stojí? Ohrožuješ svojí kariéru Hugo," řekl Myšak, kapitán týmu. ,,Jestli to nezkusím, budu se akorát trápit. Možná zahazuji to na čem mi záleží, ale v tento moment mi záleži na...